رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما رقم پیشنهادی صدا و سیما را قبول نداریم و اگر به توافق نرسیم اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی را به ورزشگاه‌ها نخواهیم داد.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در خصوص حق پخش تلویزیونی و آخرین توافق‌ها بین این فدراسیون و صدا و سیما گفت: رقمی که صدا سیما به ما پیشنهاد داده رقم مناسبی نیست و نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری نداشته است.

وی در ادامه افزود: ما این رقم را قبول نداریم و اگر در نهایت به توافق نرسیم اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی را به ورزشگاه‌ها نخواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد کی‌روش نیز گفت: کی‌روش اواخر هفته آینده به تهران می‌آید تا قرارداد خود را نهایی و امضا کند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش تخفیف مناسبی به فدراسیون فوتبال داده است یا نه؟ گفت: ما با کی‌روش صحبت کردیم و آنچه که به توافق رسیده‌ایم را امضا می‌کنیم.

وی در خصوص دستیاران کی‌روش نیز گفت: قرار شده که وی دو دستیار خارجی داشته باشد که آنها را خودش انتخاب می‌کند؛ دو دستیار ایرانی نیز در کنارش خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال در معرفی مربیان ایرانی، به کی‌روش کمک خواهد کرد؟ گفت: مربیانی که در فوتبال ما فعالیت می‌کنند، مشخص هستند و کی‌روش آنها را می‌شناسد و خودش دستیارانش را انتخاب می‌کند، اما اگر لازم باشد ما هم افرادی را به وی معرفی می‌کنیم.

منبع: دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس