تمام زمان دادگاه دیروز و امروز صرف قرائت کیفرخواست شد و به نظر می‌رسد از جلسه آینده این بخش از محاکمات، مهدی هاشمی وارد ارائه دفاعیات خود می‌شود.

اتمام قرائت کیفرخواست/ مرحله بعدی تفهیم اتهام و آغاز دفاع استبه گزارش مشرق، روز دوم دادگاه مهدی هاشمی که از روز گذشته شروع شده بود، از نخستین ساعات صبح امروز با حضور متهم و وکلای وی آغاز شد و بعد از اتمام قرائت کیفرخواست صادره به پایان رسید.

براساس اعلام روز گذشته مسئولان دادگاه رسیدگی کننده به پرونده مهدی هاشمی قرار بود دادگاه امروز در ساعت 8 صبح تشکیل جلسه بدهد.

اما برخلاف این وعده در ساعت 7:50 دقیقه پوربابایی وکیل دوم مهدی هاشمی در دادگاه حاضر شد اما حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد.

به گزارش فارس پس از پوربابایی علیزاده طباطبایی وکیل اول مهدی هاشمی به دادگاه آمد و در جمع خبرنگاران از پاسخگویی به سوالات امتناع کرده و مدعی شد در دادگاه غیر علنی نمی‌توان از مباحث داخل دادگاه حرفی زد.

وی تنها به این نکته بسنده کرد که قرار بوده دادگاه در ساعت 8 برگزار شود اما ما کمی تأخیر داشته‌ایم.

بر اساس خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها، تمام زمان دادگاه دیروز و امروز صرف قرائت کیفرخواست شد و به نظر می‌رسد از جلسه آینده این بخش از محاکمات، مهدی هاشمی وارد ارائه دفاعیات خود می‌شود.

به گزارش تسنیم قاضی دادگاه بعد از اعلام پایان جلسه امروز دادگاه، گفت: زمان جلسه بعدی، متعاقبا اعلام می‌شود.

محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران و در پایان دادگاه موکلش با اشاره به این مطلب که هنوز زمان جلسه بعدی مشخص نیست گفت: مرحله بعدی دادگاه تفهیم اتهام و آغاز دفاع متهم است.

وی به فارس گفت: از آنجا که در دو روز گذشته زمان دادگاه صرف قرائت کیفرخواست تدوین شده از سوی دادسرا شد نمی‌توان درباره روند دادگاه ارزیابی درستی ارائه کرد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    اگه سر حالم اگه شادم واسه اینه که پشتم گرمه راحت تو خونه اگه لم دادم واسه اینه که پشتم گرمه کیفم کوکه و دردهام رفته از یادم پشتم گرمه یه پا ورزشکارم و از پا نیافتادم پشتم گرمه
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    نمی تونی ببینی ؟ بعد از این همه اتهام بعد از این همه فضا سازی رسانه ای یعد از این همه فشار هنوز همه خانواده ایستاده اند و بر مواضع خودشان پافشاری می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس