کد خبر 332031
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

رییس اورژانس کشور از اعزام 647 مصدوم حوادث ترافیکی به بیمارستان در طول تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دکتر صابری‌نیا رییس اورژانس کشور، با بیان اینکه از روز دوشنبه تا پایان جمعه حوادث ترافیکی اورژانس دو برابر مدت مشابه هفته قبل بود، گفت: در این مدت 227 ماموریت ویژه از سوی تکنیسین‌های ویژه انجام شده و در مجموع 647 نفر از حادثه دیدگان به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین ماموریت‌های اورژانس در محورهای مرکزی و جنوبی کشور بود، خاطرنشان کرد: در طول حوادث، تیم‌های اورژانس بیمارستانی و پیش‌بیمارستانی در آمادگی کامل بودند و در تمامی محورها حضور داشتیم.

رییس اورژانس کشور با بیان اینکه تلاش بر این بود تا مدت رسیدن امدادگران به محل حادثه را به کوتاه‌ترین زمان ممکن برسانیم، گفت: خوشبختانه ترافیک سنگین جاده‌ها یک حسن برای مسافران داشت و آن اینکه آهسته حرکت کردن آمار حوادث را کاهش می‌دهد.

به گفته صابری‌نیا این آمار تنها مربوط به ویژه حوادث ترافیکی یعنی حوادث دارای مورد فوتی یا بیش از 5 مصدوم است و ریز آمار پس از جمع‌بندی نهایی اعلام خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس