در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر سازمان بهزیستی کشور با همکاری بانک پاسارگاد در راستای جمع آوری فطریه و کفاره روزه داران اقدام به طراحی و ارائه نرم افزاری برای سیستم عامل اندروید، جهت تسهیل در پرداخت کرده است.

 به‌ گزارش گروه اجتماعی مشرق، در اطلاعیه سازمان بهزیستی در این خصوص آمده است: این نرم‌افزار توسط شرکت نوپاد (خدمات فناوری نوآور پاسارگاد)، از شرکت‌های گروه‌مالی پاسارگاد، بربستر #۷20* به سازمان بهزیستی کشور، ارائه شده‌ است که از این طریق تمامی وجوه دریافتی به حساب این سازمان واریز خواهد شد.

از این‌رو، روزه‌دارانی که از مبلغ فطریه خود آگاهی دارند، می‌توانند از طریق این برنامه مبلغ مشخص را وارد و پرداخت کنند؛ همچنین این نرم‌افزار قابلیت محاسبه فطریه بر اساس قوت غالب (نان یا برنج) و تعداد نفرات را دارد.

یادآوری می‌شود، نرم‌افزار پرداخت فطریه ویژه تلفن همراه یک منو را به پرداخت کفاره تخصیص داده است که کفاره‌ روزه‌های قضا شده عمدی یا غیرعمدی کاربران را محاسبه می‌کند.

روش استفاده:

با راه اندازی نرم افزار به صفحه‌ای مطابق تصویر زیر هدایت خواهید شد که در آنجا می‌توانید انتخاب کنید که قصد پرداخت فطریه یا کفاره را دارید.

نرم‌افزاری برای پرداخت فطریه+دانلود

با انتخاب فطریه به صفحه بعد مطابق تصویر زیر منتقل خواهید شد و در انجا می‌توانید فطریه را پرداخت کنید.

نرم‌افزاری برای پرداخت فطریه+دانلود

با انتخاب گزینه کفاره به صفحه‌ای دیگر مطابق تصویر زیر هدایت خواهید شد که در انجا می‌توانید به صورت آنلاین کفاره را پرداخت کنید.

 نرم‌افزاری برای پرداخت فطریه+دانلود

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرزانه ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 0
    به نظر که این کار درست نیست چون مورد مصرف فطریه فقرای همون شهر محل سکونت هستش باز هم مراجعه شود به فتوای علما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس