کد خبر 329810
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: با رفع کامل معایب اتوبوس‌های تولید داخل اسکانیا، شماره‌گذاری این خودرو از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا  در مورد شماره‌گذاری اسکانیا اظهار داشت: شرکت عقاب افشان متعهد به فراخوان اتوبوس‌های موجود در چرخه حمل و نقل شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: چند ایراد باقی مانده که باید برطرف شود؛ با رفع این معایب، شماره گذاری این خودرو از سر گرفته خواهد شد.

لازم بذکر است که شرکت عقاب افشان سازنده اتوبوس های اسکانیا سرانجام متعهد شد، نسبت به رفع نواقص و اشکالات وارده به خودروهای تولیدی این شرکت اقدام و همچنین خودروهای فعال در جاده های کشور را برای اصلاح ایرادات فراخوان نماید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس