کد خبر 328366
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

رژیم صهیونیستی حملات گسترده زمینی علیه غزه را آغاز کرد. شماری از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در همان ابتدای کار درکمین گردانهای شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس افتادند.

به گزارش مشرق، گردانهای قسام اعلام کرد که شماری از نیروهای ویژه اسرائیلی در موضع عسقلان در شمال بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه در کمین رزمندگان این گردانها افتادند.
گردانهای قسام در بیانیه نظامی اعلام کرد رزمندگان این گردانها یک بمب ضد زره را در مسیر یک دستگاه خودروی نظامی اسرائیلی منفجر کردند. آنها همچنین توانستند چهار بمب ضد نفر را در مسیر نیروهای ویژه اسرائیلی منفجر کنند.
گردانهای قسام تصریح کرد که نیروهایش در مسیر نیروهای اسرائیل کمین حساب شده ای را به اجرا گذاشتند و درگیرها در این منطقه ادامه دارد.
اشغالگران اسرائیلی به زخمی شدن هفت نظامی اسرائیلی اذعان و اعلام کردند حال یکی از اینها وخیم است و پای یکی دیگر از نظامیان نیز قطع شده است. اما گفته شده یکی از صهیونیست ها در این حمله به هلاکت رسیده است.
گردانهای قسام افزود در شرق رفح در جنوب نوار غزه نیز یگانهایی از نیروهای ویژه اسرائیلی که به منطقه حصینات در شرق رفح نفوذ کرده بودند غافلگیر شدند و رزمندگان گردانهای قسام با نظامیان صهیونیست تن به تن درگیر شدند.
گردانهای قسام اعلام کرد : شدت درگیریها باعث شد نیروهای نفوذی دشمن صهیونیستهی پس از تلفات قطعی مجبور به عقب نشینی شوند.
از طرف دیگر  ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک دستگاه بلدوزر ارتش این رژیم در جنوب نوار غزه با یک فروند موشک ضد تانک بامداد امروز هدف قرار گرفت اما به سربازانش آسیب نرسید.
ارتش در پایگاه اینترنتی خود در تویتر اعلام کرد یک فروند موشک ضد تانک یک دستگاه بلدزر ارتش اسرائیل را در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که به آن آسیب رسید  اما به سربازان آسیبی نرسید.
نیروهای مقاومت از بامداد امروز با ارتش اشغالگر در مرزهای شرقی شهرهای رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه و در مرزهای شمالی در بیت لاهیا و بیت حانون در حال نبردهای شدید هستند.
شاهدان گفتند بالگردهای جنگی اسرائیلی با شلیک موشک و شلیک از تیربارهای سنگین در این نبردها شرکت دارند و نیروهای مقاومت نیز از گلوله های ضد زره و تیربارهای نیمه سنگین استفاده می کنند.
شاهدان گفتند خودروهای جنگی ارتش اسرائیل که وارد نوار غزه شده اند با تیربارهای سنگین خود تیراندازی می کنند و دهها عدد نارنجکهای گازی سمی و نارنجکهای منوّر بر فراز خانه ها و زمینهای فلسطینیان در شمال نوار غزه و استانهای خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه شلیک کرده اند.
ارتش صهیونیستی از دیشب در حال حملات هوایی ،‌توپخانه ای و دریایی شدید به مناطق مختلف در نوار غزه است و این حملات نیز شدیدترین حملات از آغاز تهاجم به نوار غزه در هفتم ژوئیه کنونی بوده است.
ارتش  اشغالگر دیشب آغاز عملیات نظامی زمینی محدود علیه نوار غزه را ا علام کرد.

*شبکه خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    لامذهب ابتدا از پهپاد هرمیس با دید در شب استفاده میکند و بعد حمله میکند.
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    حداقل باید 1000 تا 1000 تا کشته شوند تا حساب به دست دشمن بیاید.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    نمیگم لنگش کنن،ولی انصافا باید سلاح بیفته دست کل مردم غزه تک تک خونه ها برای اسرائیلی های حروم زاده نا امن بشه.
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    پ ن پ چش بسته خو جنگ نمیکنن مومن
  • ابوذر منتظرالقائم ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    جو نده داداش همیشه هرچی داشتن بکار بردن خب منظور؟ آخرشم که عین موش تو تله با هرررررمسسسسس !! :)) اسرائیل از بس بلدم بلدم کرده اینجوریه وضعشا شمام مواظب باش داداش :))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس