کد خبر 328069
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با 350 میلیون تومان که هنوز آن را نگرفته‌ام نمادی برای استقلالی‌ها ساختم که میلیاردها می‌ارزد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور خود در باشگاه استقلال که صبح امروز انجام شده بود، گفت: برای مطالباتم به باشگاه مراجعه کردم و صحبت‌هایی با آقایان افشارزاده و صاحب‌پناه انجام دادیم و قول‌هایی داده شد که امیدوارم مطالباتم پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مبلغ 300 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکار است، گفت: من قراردادم با استقلال 350 میلیون بود که جالب است 300 میلیون آن را نگرفتم و 42 میلیون به اداره مالیات پرداخت کردم. برای پولی که نگرفتم مالیاتش را هم داده‌ام و حالا چند وقت است که منتظر هستم تا طلبم پرداخت شود.

وی تاکید کرد: یک عدد 4 ماندگار برای استقلال گذاشته‌ام که میلیاردها می‌ارزد اما متاسفانه هنوز طلبم را نداده‌اند. شما تصور کنید اگر آن نماد را برای استقلالی‌ها نمی‌ساختم چه رفتاری با من می‌شد.

سرمربی سابق استقلال در ادامه در خصوص صحبت‌هایی که این روزها پیرامون تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مطرح می‌شود، گفت: به شخصه دوست دارم کی‌روش در ایران بماند و در جام ملت‌ها حضور داشته باشد. اما او باید بداند برخی قوانین کشور ما را رعایت کند و چرا نباید یک مربی ایرانی در کنار او حضور داشته باشد.

مظلومی ادامه داد: من دوست دارم او در ایران بماند و در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد چون عیار او آنجا مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این انتظار درست است که کی‌روش تیم ملی را در جام ملت‌ها قهرمان کند، گفت: وقتی با این مبالغ با او قرارداد می‌بندند باید هم چنین توقعی وجود داشته باشد. تیم ملی ما این پتانسیل را دارد که بعد از 40 سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود اما به شرطی که فدراسیون فوتبال همه کاره باشد نه اینکه کی‌روش تصمیم گیرنده نهایی لقب بگیرد.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: برای شما مثالی می‌زنم. آلمان در شرایطی قهرمان جام ملت‌ها شد که سرمربی این تیم فلیپ لام را در هافبک دفاعی بازی می‌داد. در آنجا کمیته فنی فدراسیون آلمان و پیشکسوتان این کشور اظهارنظرهایی کردند و خواستار حضور لام در جناح راست شدند که یوآخیم‌لو هم به تصمیم کمیته فنی احترام گذاشت و دیدید که در ۲ بازی بهترین بازیکن این کشور بود. بعضی مواقع باید مربیان از مواضع‌شان کوتاه بیایند و شاید حتی یک مربی خودش متوجه نشود که درست تشخیص می‌دهد یا غلط. کی‌روش با این پیشنهادی که دارد جزو 8 مربی برتر دنیا از لحاظ دستمزد محسوب می‌شود و او قول‌هایی داده بود که در فوتبال ما ساختارسازی کنند که تاکنون انجام نشده اما الان جوی به راه افتاده که مردم کی‌روش را می‌خواهند و ما هم باید به فدراسیون آرامش دهیم که در کمال آرامش تصمیم بگیرد. اما فراموش نکنید که احترام فدراسیون فوتبال هم باید حفظ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    پرويز سوبله چوبله
  • 10 دقیقه جهنمی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    10-3-3
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    ایمون زاید عین کابوس افتاده تو جون استقلالی ها..........
  • فرشاد ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    پرویز گیسو ایمون زاید میگم میاد که تو در سال بعدش ازش عقده گشایی کردی و بنده خدا را در هرمزگان نیمکت نشین کردی پرویز عقده ای
  • مرتضی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    آقای باسواد؛پرسپولیس هم قبلن چهار بار متوالی استقلال را برده است؛به تاریخ رجوع شود.
  • اسمال ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    به جای این کری خونی های الکی برو سواد و دانش فوتبالیتو ببر بالا مرد حسابی . یک مربی درست و حسابی ایرانی تو خارج از مرز ها ندازیم که مربی گری کنه
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    آخه موقشنگ من بهت چي بگم ،اگه زيادي ادعا كني ميگم ايمون زايد بياد حالت رو بگيره
  • سیروس ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    1 0
    دمت گرم پرویزخان همین جوابهای لنگیها تو اینجا ثابت میکنه تو با این نمادی که ساختی چقدر حالشونو گرفتی و سوزوندیشون. بعنوان یه استقلالی ازت ممنونم.
  • سیروس ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    0 0
    با اون بلایی که سر ایمون خانتون آوردین بدبخت عمرا دیگه بیاد لنگستان. البته لنگیها تو قدردانی از کسایی که بهشون مدیونن ید طولایی دارن مثل احمدرضا عابدزاده و مهدی مهدوی کیا و ...!
  • محمود ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    المان قهرمان جام ملتها شد!!!این بابا از بیکاری حالش بده شده قاطی کرده حسابی بنده خدا
  • محمود ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    بابا سیروس شما که به حجازی هم رحم نکردین هفته هفتم حیثیت خدابامرز رو بردین.بازیکنم که هیچی از پاشازاده که با فحش انداختینش بیرون تا سهراب و علی سامره و .....بازم بگم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس