ماموران قلابی شهرداری دستگیر شدند،

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



بازداشت سارقان خانه یکی از روسای جمهور ایران

سرهنگ جلیل موقوفه‌ایی سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 5 بامداد، روز پنجم تیر ماه امسال، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر سرقت از «خانه موزه» یکی از شهیدان معروف، بلافاصله ماموران کلانتری 109 بهارستان به آدرس خیابان مجاهدین اسلام اعزام شدند.

دستگیری سارقان خانه رئیس‌جمهور اسبق+عکس

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند؛ سه نفر در کوچه حضور دارند که از موزه خارج شده‌اند که یک نفر از آنها به نام « محمود» 57 ساله را در داخل کوچه دستگیر و دو نفر دیگر به داخل موزه متواری شدند که متهمی به نام«آیت» 37 ساله را داخل زیرزمین و متهم دیگر به نام «محمد» 30 ساله را روی پشت بام دستگیر کردند که پس از بررسی مشخص شد؛‌ محل مورد سرقت منزل ‏قدیمی شهید "ر" بوده که تبدیل به خانه موزه شده و زیر نظر بنیاد شهید است که ثبت میراث فرهنگی ‏شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تيراندازی به شيوه گانگسترها در مشهد

حوادثحدود ساعت 22:30 شب يکشنبه گذشته چند جوان کنار يک دستگاه خودروي ۴۰۵ ايستاده بودند که ناگهان با فرار يکي از آنان، اقدام به شليک گلوله با سلاح کلاشينکف کردند. همزمان با شليک هاي متعدد که به شيوه گانگسترهاي غربي در مشهد رخ داد ۳ نفر که يکي رهگذر بود بر اثر اصابت گلوله مجروح و نقش بر زمين شدند.

در حالي که تحقيقات پليس در اين باره ادامه داشت: فردي که مدعي است از چنگ گروگانگيران گريخته است خود را به مأموران کلانتري طبرسي جنوبي معرفي کرد و گفت: آن ها (گروگانگيران) قصد داشتند مبلغ ۲۰ ميليون تومان اخاذي کنند که براي دريافت پول کنار خودپرداز رفتند اما با فرار گروگان، اقدام به شليک گلوله کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4 ریشتری در خراسان جنوبی

دکتر سیف قائم مقام رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه در ساعت 8:18 صبح امروز (دوشنبه) زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.4 ریشتر در اعماق درونی زمین دهستان قلعه زری واقع در توابع خوس در خراسان جنوبی را لرزاند، گفت: عمق این زمین لرزه 10 کیلومتری سطح زمین بوده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو تیم ارزیاب از نزدیک ترین پایگاه امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارت احتمالی به منطقه اعزام شدند، گفت: بر اساس آمارهای موجود سه آبادی در نزدیکی محل زمین لرزه وجود داشت که آبادی فیض آباد 171 نفر، محمد آباد 25 نفر و صمدآباد تنها 11 نفر ساکن دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


صاعقه جان جوان 30 ساله را گرفت

حوادثحبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: صاعقه جان جوان 30 ساله را گرفت.

مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی، مکان این حادثه را شهرستان بستان‌آباد اعلام کرد و گفت: این اتفاق در روستای کردکندی بستان‌آباد به وقوع پیوسته است.

وی در پاسخ به اینکه روز گذشته شاهد تغییر ناگهانی هوا و وجود صاعقه‌های متعدد در استان بودیم آیا حادثه‌ای دیگری غیر از این مورد اتفاق افتاده یا نه است، افزود: حادثه‌ای که در تبریز یا سایر شهرستان‌ها به اورژانس گزارش شده باشد اتفاق نیفتاده اما ممکن است سایر ارگان‌ها و یا نهادهای مربوطه گزارشاتی را دریافت کرده باشند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


صحنه عجیبی که یک زن در اتوبوس رقم زد

متهم که با نام «رابین مایرز» شناسایی شده، بی‌دلیل به سمت یک زن مسافر در اتوبوس هجوم برده و از پشت سر موهای او را به آتش کشیده است. رابین پس از دستگیری ادعا کرده همه چیز تصادفی اتفاق افتاده ولی مأموران پلیس در کیف این زن میانسال دو فندک و یک اسپری اشتعال‌کننده یافته‌اند.

پلیس واشنگتن می‌گوید: متهم در بازجویی هیچ همکاری با مأموران نداشته و انگیزه خود را از آتش‌زدن موهای زن مسافر بیان نکرده است. یکی از مسافران مرد در اتوبوس که متوجه حمله زن مهاجم به زن دیگر شده بود بلافاصله وارد عمل شده و موهای آتش گرفته زن جوان را خاموش کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


راننده قمه‌کش با ضرب 8گلوله دستگیر شد

حوادثسرهنگ امیرهوشنگ امیری رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، با اعلام خبر دستگیری راننده کامیونی که در حال مستی، اقدام به تخریب 6 خودرو در محدوده تهرانپارس کرده بود، اظهار داشت: شبانگاه روز ششم تیر ماه سال جاری، ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110، ماموریت یافتند تا صحت و سقم گزارش مردمی نسبت به تخریب خودرو در خیابان امین در این منطقه را بررسی کنند.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، با اعلام خبر دستگیری راننده کامیونی که در حال مستی، اقدام به تخریب 6 خودرو در محدوده تهرانپارس کرده بود، اظهار داشت: شبانگاه روز ششم تیر ماه سال جاری، ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110، ماموریت یافتند تا صحت و سقم گزارش مردمی نسبت به تخریب خودرو در خیابان امین در این منطقه را بررسی کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ماموران قلابی شهرداری دستگیر شدند

حوادثساعت 18:30 روز شنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ مبنی‌بر غصب عنوانی در خیابان شمشیری ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل مسئول یک واحد صنفی که در زمینه تولید پوشاک فعالیت داشت به ماموران مراجعه و خود را یعقوب معرفی کرد و گفت: روز شنبه دو نفر که خود را مامور شهرداری اعلام کردند، وارد کارگاه من شده و به دلیل نداشتن مجوز و فعالیت غیرقانونی درخواست مبلغ یک میلیون تومان کردند.

 یعقوب ادامه داد: از آنجایی که قرار بود، آن دو نفر امروز برای گرفتن مبلغ مورد نظر به کارآگاه من بیایند، با 110 تماس گرفتم، تا این دو مامور قلابی شهرداری را دستگیر و بسزای اعمال مجرمانه‌شان برسانند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جنجال در مترو به خاطر دختر مورد‌علاقه

حوادثساعت 19 و 40 دقیقه، چهارم تیر ماه ماموران کلانتری 126 تهرانپارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ از یک مورد درگیری بر روی سکوی شمالی ایستگاه متروی شمالی تهرانپارس مطلع و جهت همکاری با عوامل حراست متروی تهرانپارس بلافاصله در موقعیت حاضر و به بررسی پرداختند.
 
در بررسی های پلیسی و تحقیق از عوامل حراست ایستگاه مشخص شد ، دقایقی قبل برابر اعلام اتاق کنترل مترو فردی به عنوان آرمان 23 ساله اقدام به ورود به حریم ریلی، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی کرده است، که این کار موجب قطع برق و ایجاد ازدحام جمعیت و تاخیر در حرکت قطارها شده است.

متهم در اتاق حراست در حالی که ماموران را تهدید می کرد، گفت: من 16 سال است که در آمریکا زندگی می‌کنم و به خاطر ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام به ایران آمدم و امروز او را در ایستگاه مترو پیدا کردم ولی او به درخواست من جواب رد داد و من نیز دست به چنین اقداماتی زدم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


3کشته و زخمی در ریزش ساختمان

رئيس ايستگاه هاي ۳ و ۴۳ در توضيح اين خبر گفت: ساعت ۱۶ روز گذشته در پي اعلام ريزش ساختماني در حوالي ميدان راهنمايي مشهد ماموران امداد و نجات از ايستگاه هاي ۳، ۲ و ۱۰به محل حادثه شتافتند.

3کشته و زخمی در ریزش ساختمان+تصاویر

وي افزود: ماموران که بلافاصله به محل حادثه شتافته بودند موفق به نجات ۲ کارگر زنده از زير آوار شدند و پس از انجام کمک هاي اوليه در محل، مصدومان براي اعزام به مراکز درماني تحويل ماموران اورژانس در محل شدند. شدت صدمات وارده ريزش آوار منجر به فوت کارگري ديگر شده بود که پيکر وي از زير آوار خارج شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رها شدن قرقره صنعتی از پشت خاور حادثه آفرید

وی  ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو خاور جرثقیل دار که دو قرقره کابل صنعی حمل می‌کرد به یکباره یکی از قرقره‌های از پشت خاور جدا شده به سطح جاده افتاد. در این حین یک دستگه نیسان پشت سر خاور در حال حرکت بود که در پی این حادثه از مسیر اصلی خارج و واژگون شد.

ملکی افزود: در داخل خودرو نیسان دو سرنشین حضور داشت که یکی از سرنشینان تا قبل از رسیدن آتش نشانان از  داخل خودرو خارج شده بود اما جوان 25 ساله‌ای که همچنان در داخل کابین محبوس بود، آتش نشانان بلافاصله مرد جوان را با تجهیزات خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس