کد خبر 322755
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

عصر روز شنبه، پسربچه‌ای هشت ساله در حالی که در نخستین جلسه از کلاس خصوصی شنا شرکت کرده بود، غرق شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهبد فتحی، پسربچه 8 ساله‌ای که برای آموزش خصوصی شنا در کلاس‌های شنای استخر یاد یاران شرکت کرده بود، حوالی ساعت 19 روز گذشته به علت نامعلومی غرق شد و جان خود را از دست داد.

آقای فاضلی از همکاران مادر این پسربچه دراین باره گفت: مهبد و دو نفر دیگر در یک کلاس خصوصی شنا ثبت نام کرده بودند و دیروز اولین جلسه این کلاس برگزار شد، اما چند دقیقه قبل از آنکه پدر این پسربچه به دنبال او بروند، از استخر با وی تماس گرفته و خواسته می شود که به بیمارستان لقمان مراجعه کند چراکه مهبد دچار حادثه شده است. اما پس از مراجعه به بیمارستان متوجه می‌شود که پسرش در استخر غرق شده و جسم بی‌جان او را به بیمارستان برده‌اند.

مرگ یک کودک در کلاس شنا+عکس

او با اشاره به شکایت این خانواده از مسئولان این استخر متعلق به شهرداری تهران و مربی شنا مهبد، ادامه داد: در حال حاضر خانواده این پسر بچه برای خاکسپاری فرزند خود راهی آمل شده‌اند اما تا آنجا که من اطلاع دارم شکایت اولیه در این خصوص ثبت شده و آنان پیگیر موضوع هستند.

او با اشاره به دلخوری خانواده این پسربچه از بی‌توجهی مسئولان استخر به این حادثه، گفت: متاسفانه هیچ یک از مسئولان پیگیر وضعیت این پسربچه نشدند و حتی به خانواده وی نیز مراجعه نکردند. از سوی دیگر به خانواده وی اعلام نکرده‌اند که در استخر چه بر سر مهبد گذشته و چه اتفاقی باعث غرق شدن وی شده است.

هدایتی از دیگر اقوام مهبد نیز در این باره گفت: منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم و پس از مراسم خاکسپاری شکایتمان را رسما ثبت خواهیم کرد اما آنچه که در گواهی فوت درباره علت مرگ آمده خفگی بوده و ما نمی‌دانیم چرا این پسربچه در نخستین جلسه کلاس آموزشی باید غرق شود.

او افزود: والدین مهبد پس از مراسم خاکسپاری پیگیر موضوع خواهند بود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    1 0
    وای وای وای چه بچه قشنگی خدا به پدر و مادرش صبر بده وای چقدر سخته خدا
  • جاوید ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    2 0
    یعنی من اگر جای پدر این بچه بودم! خودم با دستای خودم مسئول این حادثه رو خفه می کردم و نمیذاشتم کار به دادگاه برسه فوقش سر آخر خودمم اعدام می کردن
  • سلمان ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 1
    که مصیبت مادر بچه مضاعف بشه کوتاه بیا در هر موقعیتی آدم باید سعی کنه خودشو کنترل کنه ، خدا به این خانواده صبر بده
  • لگد ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    نزاییدیم هیچ بچه هامون هم دارن میمیرن !!
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    کلاس خصوصی شنا نهایت سه نفره است !خاک بر سر ان استخری که پرسنلش عرضه کنترل کلاسهای خصوصی را ندارند!!!به خدا اگر خانواده ها اجازه دهند فرزندانشان در کوچه ومقابل چشمان خودشان بازی کند واوقات فراغت را بگذرانند خیلی بهتر است تا به چنین جاهایی اعتماد کنند!!
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    راستی آدم میترسه بچه اش رابکلاس شنا یا ورزش بفرسه چون عده‌ای. جوان کم تجربه وبی مسئولییت رابعنوان مربی میگذارند بچه ها را آموزش دهند، غافل از اینکه ایمنی در هرکاری شرط اول است
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    اگر بچه ها زیاد باشند خودشان با هم سرگرمند ودیگه لازم نیست پول بدیم که مثلا چیز یاد بگیرند وظهر جنازه تحویل بگیریم!!!لعنت به کنترل جمعیت!!
  • مادر ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    بمیرم الهی بچه تازه کلاس اول را تمام کرده!!!خدایا یعنی مادر این پسر قد راست میکند!خدا کمکش کنه!
  • mona ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    الهي بگردم چقدر معصوم وخوشگل . اشكم دراومد. خدا لعنت كنه باعث و باني اين بي احتياطي رو
  • سارا ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    در این حادثه مقصر اصلی مربی این کودک وسپس مسئو لان استخر می باشند که با سهل انگاری و بی توجهی باعث پر پر شدن این غنچه نو شکفته و داغدار شدن یک خانواده میشوند خدا بهشان صبر بدهد
  • نگین ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 1
    الهی..عزیزم نازی.چ پسر زیبایی..خدا به مادرش صبر بده..الان کسی پاسخگو هست عایا؟
  • سام ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    احتمالا مربی باید تا حالا دیوونه شده باشه.
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    واقعا متاسفم ديروز در 20:30اعلام مي كرد كه بازرس اعلام كرده مقصر پدر بچه بوده چون در استخري ثبت نام كرده كه مجوز نداشته بنده خودم دوسال پيش پسرم در اين استخر جهت آموزش ثبت نام كردم واقعا خدا بهم رحم كرده ، استخري بدون مجوز چندين ساله مشغول آموزشه آخرش هم پدر ومادر مقصر هستند كه بجاي مسئولين پروانه ساخت و مجوز چك نكردن واقعا بايد براي اوضاع خودمان گريه كنيم به هيچ كس و هيچ جا اعتماد نكنيم و اگر لازم شد اسلحه نيز همراه خودمان داشته باشيم
  • موسوی ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    0 0
    خدا به خانواده مهبد جان صبر بده به نظر من استخر اگه ناجی بوده باشه این اتفاق نمی افتاد
  • آرزو ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 0
    وایی عزیزم خدا رحمتش کنه . چه قدر هم خوشگله.خدا به پدرو مادرش صبر بده.
  • علی کمالی ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    خدابه پدرومادرش صبربده.من توفکراین بودم پسرم روبفرستم واسه کلاس شنا ولی بااین اوضاع پشیمان شدم.همیشه آخرش یک چیزی هم بدهکارمیشیم.اگربچه یکی ازهمین مسولین بودجدوآباداون آموزشگاه روجلوچشمش میاوردن ولی حیف هرچی سنگه مال پای لنگه.باجان مردم اینجوری بازی نکنین فقط به فکردرآمدنباشین .
  • حسين ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    متاسفم
  • سارینا ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    واقعاخیلی سخته خدابهشون صبربده .......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس