کد خبر 322594
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

ملی‌پوش پرسپولیس تا زمانی که تسویه‌حساب نکند، در تمرینات این تیم حاضر نخواهد شد.

به گزارش مشرق،مهرداد پولادی یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون تومان بابت قرارداد فصل پیش خود از این باشگاه طلبکار است!

بعد از درخشش پولادی در جام جهانی، حالا علی دایی تمایل زیادی دارد که این بازیکن را در تیمش حفظ کند و این در شرایطی است که پولادی قبل از رفتن به برزیل با کم‌محلی مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شد. هم‌اکنون پولادی از طریق مدیربرنامه‌هایش به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده فقط در صورت تسویه‌حساب کامل در این تیم خواهد ماند در غیر این صورت قانوناً قرارداد فصل آینده‌اش با پرسپولیس اعتباری نخواهد داشت. مشکل اینجاست که رحیمی فعلاً پولی در حساب باشگاه پرسپولیس ندارد که با پولادی تسویه‌حساب کند و قصد دارد او را مجاب کند با دریافت 30 درصد مطالباتش، فعلاً کوتاه بیاید!
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    برو لیگ اروپا
  • اوباما ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    این هم جو گیر شده
  • محبان مهدی ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    اگر به تیم اروپایی برودخیلی به نفع او می شود
  • محمود ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    مفت خوره این جور مفت خورها رو تفریح میکنه توپ بازی میکنه اینهمه پول میدن بهش اخه مگه اینا دانشمندن که بهششون اینهمه پول مدن بدبخت دانشمند های کشور اینهمه پول نمیگیرن کاش یه روز برسه که این بازیگرای ایران فوتبالیستاش و چند تا از این شغل های بی معنی حقوقشون برابر با کارمندا بشه حتی کمتر اخه مگه بازیگرای ایرانی مگه فیلم بازی میکنند نه هیجانی نه چیزی ادم وقتی فیلم های ایرانی رو میبینه یا افسردگی میگیره یا همش گریه میکنه بخدا راستم هست همه فلم های خارجی بهترینن حالا یه فیلم خارجی رو بیاری و 1000 تا فیلم ایرانی بازم بخدا برابر نمیشه
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    والیبالیست‌ها توی لیگ جهانی خوش درخشیدند ولی اینهمه کلاس نگذاشتند. حالا ابن فوتبالیست‌ها مگه چکار کرده‌اند که چنین دستمزدهای نجومی طلب میکنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس