کد خبر 319285
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر از دستگیری فردی خبر داد که در قالب مأمور و با استفاده از بیسیم، دستبند، اسپری اشک‌آور و شوکر از ساکنان این منطقه اخاذی می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرگرد رضا قاسمی رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر، با اشاره به دستگیری مأموران قلابی در منطقه کیانشهر تهران بزرگ اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی بنام مهرداد در محدوده کیانشهر و بوستا‌ن‌های سطح حوزه استحفاظی این یگان اقدام به جلب و دستگیری غیرقانونی شهروندان کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده بر آن شدیم تا واحدهای گشتی محسوس و نامحسوس خود را فعال‌تر از گذشته کرده تا ردی از این فرد پیدا کنیم.

 رئیس کلانتری 158 کیانشهر با بیان اینکه پس از طی تحقیقات گسترده مأموران موفق به دستگیری این فرد مأمورنما شدند، گفت: در شامگاه دوشنبه هفته گذشته مأموران موفق شدند فرد مذکور را در اتوبان بعثت و در بوستان میرزاکوچک‌خان شناسایی و وی را دستگیر کنند.

قاسمی در ادامه افزود: متهم در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه اعتراف کرد که در پوشش مأمور نیروی انتظامی از شهروندانی که برای استراحت به تفرجگاه و پارک‌های محدوده کیانشهر مراجعه می‌کردند اخاذی می‌کرد و در ادامه با استفاده از تجهیزات نظامی از قبیل بیسیم، دستبند، اسپری اشک‌آور و شوکر آنها را مجبور به پرداخت وجوه نقد می‌کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده در مرحله ابتدایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس