کد خبر 318443
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰

با قراردادن دوربین دستگاه مقابل بخش‌های مشخص شده در روزنامه، اپلیکیشن کادر واقعیت افزوده را شناسایی می‌کند و از شما می‌خواهد تا با ضربه‌زدن برروی صفحه دستگاه اجازه دانلود بدهید.

به گزارش مشرق، روزنامه همشهری، در ابتکاری تازه، اپلیکیشن جدیدی را با نام "واقعیت افزوده" بر روی تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها روانه کرده که دنیای جدیدی از مطالب مکتوب این روزنامه را به روی مخاطبان آن می‌گشاید.


1- برای دانلود اپلیکیشن "واقعیت افزوده" می‌توانید برای دستگاه‌های اندرویدی از کافه بازار و برای دستگاه‌های اپل از سیبچه استفاده کنید. همچنین سایت همشهری‌آنلاین و از مدتی دیگر فروشگاه‌های رسمی اپل و گوگل امکان دانلود را دارند.

2- برای استفاده از نرم‌افزار باید به اینترنت متصل باشید. البته محتوایی را که یک‌بار دیده باشید، می‌توانید بدون اتصال به اینترنت بار دیگر ببینید.

3- بسته به حجم مطالب به اینترنت پرسرعت ADSL و Wimax و یا 3G نیاز دارید.

4- هربار که مطلب جدیدی به روزنامه اضافه شده باشد، ابتدا باید زمان کوتاهی منتظر بمانید تا اطلاعات اولیه مربوط به آن دریافت شود، این کار زمان کمی طول می‌کشد. پس از آن با قراردادن دوربین دستگاه مقابل بخش‌های مشخص شده در روزنامه، اپلیکیشن کادر واقعیت افزوده را شناسایی می‌کند و از شما می‌خواهد تا با ضربه‌زدن برروی صفحه دستگاه اجازه دانلود بدهید.

5- بعد از ضربه زدن، دانلود آغاز می‌شود و بسته به حجم مطلب و سرعت اینترنت باید صبوری پیشه کنید تا کار تمام شود.

6- وقتی دانلود تمام شد، باردیگر دوربین را روی کادر قرار دهید تا محتوای دانلود شده را نمایش دهد. این محتوا می‌تواند فیلم، صدا، گزارش تصویری و موارد دیگر باشد.

7- هنگام استفاده از اپلیکیشن نباید اینترنتی که آن استفاده می‌کنید دارای پروکسی باشد.

8- اگر هنگام کار با اپلیکیشن به مشکلی برخورد کردید، آن را به طور کامل ببندید (برنامه را در Task Manager هم ببندید) و دوباره اجرا کنید. همچنین برای دریافت به روزرسانی‌های جدید هم لازم است که نرم‌افزار یک‌بار بسته و باز شود.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    برنامه خوبی بود و عجیب جذاب !!! خدایی دمشون گرم حال کردم با کارشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس