کد خبر 317081
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

در صورتیکه اوضاع این کشور بحرانی شود و جان زائران ایرانی نیز در خطر باشد در این شرایط سازمان حج و زیارت نسبت به ادامه اعزامها تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سخنگوی سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اعزام زائران به عتبات عالیات عراق به روال عادی خود ادامه دارد ، گفت: هیچ یک از اعزامها متوقف نشده است.

حجت الاسلام مهدی شهسواری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اتفاقاتی که در عراق رخ داده بیشتر در مناطق شمالی این کشور بوده و ربطی به تردد زائران ایرانی ندارد به همین دلیل تا کنون هیچ یک از اعزامها لغو نشده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران روال عادی خود را طی می کند، تاکید کرد: در صورتیکه اوضاع این کشور بحرانی شود و جان زائران ایرانی نیز در خطر باشد در این شرایط سازمان حج و زیارت نسبت به ادامه اعزامها تصمیم گیری خواهد کرد.

مشاور و مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در مورد امنیت زائران ایرانی در عتبات عالیات گفت: مراقبتهای ویژه و تدابیر امنیتی ویژه ای برای زائران در نظر گرفته شده است و خوشبختانه هیچ مشکلی برای زائران دراین کشور رخ نداده است.

به گفته وی، سفر و اقامت در سامرا به دلیل عدم امنیت این شهر، مدتی قبل از بسته سفر زیارتی زائران حذف شده بود و در حال حاضر نیز هیچ زائری در سامرا نیست و زائران در شهرهای زیارتی کربلا ، نجف و کاظمین به سر می برند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اگر عقل باشد باید متوقف شود.
  • سید ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام. آنهایی که بایدبروند می روند. جوانهای غیرتمندحزب اللهی توانستند خودشان را به سوریه برسانند و باتروریستها جهادکنند، عراق که سهل است. آنهایی که می توانند البته باتشکل منسجم و برنامه ریزی دقیق، خودشان را برسانند و دمار ازروزگار منافقین و داعش درآورند. انشاا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس