کد خبر 316476
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: «کارت نشاط» به دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی ارائه می‌شود تا از مراکز هنری، تفریحی و ورزشی استان‌ها با تخفیف ۴۰ تا ۶۰ درصد، استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، داود روستایی، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی، در خصوص «برنامه‌های تابستان سازمان دانش‌آموزی» اظهار داشت: در تابستان امسال کارت نشاط به دانش‌‌آموزان ارائه می‌شود؛ بر این اساس سازمان‌های دانش‌آموزی سراسر کشور با مراکز هنری، تفریحی و ورزشی استان خود وارد مذاکره می شوند و در این تفاهم‌نامه قید می‌شود که دانش‌آموزانی که کارت نشاط دارند، بتوانند با تخفیف 40 تا 60 درصد از این مراکز استفاده کنند و آدرس این مراکز نیز در سایت سازمان دانش‌آموزی استان‌ها اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح کارت نشاط، طرح اوقات فراغت به شکل خود‌مدیریتی دانش‌‌آموزی است؛ یعنی دانش‌آموزان، اوقات فراغت را خودشان مدیریت می‌کنند.

روستایی افزود: اعتکاف دانش‌آموزی نیز از دیگر برنامه‌های‌مان است که در 23، 24 و 25 ماه مبارک رمضان در مساجد منتخب کل کشور برگزار شده و تعدادی از دانش‌آموزان در هر استان در مساجد مشخص شده، معتکف می‌شوند.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی یادآور شد: برنامه دیگر تابستان امسال اردوهای گردشگری است که مدارسی در استان‌ها را تعیین کرده‌ایم و دانش‌آموزان با مراجعه به این مراکز ثبت‌نام کرده و به نقاط گردشگری استان خودشان می‌روند.

وی به اردوهای زیارتی اشاره کرد و گفت: اولویت اردوهای زیارتی مشهد مقدس است که در سراسر کشور با اولویت زیارت اولی‌هاست و پیش‌بینی 15 هزار نفر را برای مشهد داریم که معمولاً تعداد آن بیشتر می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس