کد خبر 314984
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

«حامد شاکرنژاد» قاری بین‌المللی قرآن در پنجمین روز برگزاری رقابت‌های سی‌ویکمین دوره مسابقات قرآن تلاوتی متفاوت اجرا کرد که باعث حیرت بسیاری از متسابقان شد.

گروه فرهنگی مشرق - «حامد شاکرنژاد» قاری بین‌المللی قرآن کریم در دقایق پایانی پنجمین روز برگزاری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به عنوان قاری میهمان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.
 
این تلاوت که حدود 30 دقیقه بود، آنقدر تأثیرگذار و متفاوت اجرا شد که تمامی حاضران در سالن برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن تحت تأثیر صوت زیبای این قاری بین‌المللی قرار گرفته بودند و حتی برخی متسابقان از هیجان بسیار اشک می‌ریختند.
 
همچنین صوت و وقف و ابتداء در تلاوت «حامد شاکر نژاد»، متسابقان سی‌ویکیمن دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را متحیر کرده بود تا جایی که بسیاری از آنها پس از اجرای هر قطعه به وجد آمده و از جای خود برخاسته و با ذکر «یا الله» و «الله اکبر» به تشویق این قاری بین‌المللی می‌پرداختند.
 
در ادامه فیلم تلاوت «حامد شاکرنژاد» قاری بین‌المللی قرآن کریم که شنبه 10 خردادماه در سالن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اجرا شد، تقدیم مخاطبان عزیز می‌شود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    0 0
    دوستت داریم حامد شاکرنژاد
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    0 0
    لینکش کو؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس