کلاهبرداری پیامکی فروش زمین، مهار نزاع دست‌جمعی در یاخچی‌آباد، مرگ شکارچی غیرمجاز در پی شکار بز، دستگیری قاتل ظرف 3ساعت، واژگونی وانت در میدان سبلان و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



با وجود مخالفت شورای شهر و شهرداری صورت گرفت؛
نصب دو هزار بلوک قاتل در تبریز

سقوط بلوک سيماني شهرداري تبريز، دختر 18 ساله را کشت و پدرش را راهي بيمارستان کرد، بلوک سيماني اي که از سوي شهرداري تبريز جلوي مغازه کار گذاشته شده بود سقوط کرد و دختر 18 ساله اي را به کام مرگ فرو برد.
 
حوادث

اين حادثه مرگبار ساعت 15 ظهر جمعه در خيابان شريعتي تبريز زماني رخ داد که پدر و دختري در مقابل مغازه آرايشي-بهداشتي خود که با یک بلوک بتنی توسط شهرداری پلمپ شده بود، ایستاده بودند.


روز سوم مراسم فوت مهناز اکبری سلیمان نژاد است، همراه با همکار عکاسمان به محله دختر جوان و محل حادثه می رویم تا از نزدیک محل حادثه را بررسی کرده و به سخن ساکنان محله و خانواده مهناز گوش دهیم و جزئیات حادثه را پیگیری کنیم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کلاهبرداری پیامکی فروش زمین

حوادثرییس پلیس فتا استان خراسان رضوی در خصوص برخی افراد سود جو و کلاهبردار که با ارسال پیامک انبوه ، قصد فروش زمین خود به چند برابر قیمت واقعی را دارند هشدار داد .

وی افزود: با توجه به تحقیقات انجام گرفته پیرامون موضوع توسط کارشناسان اداره اطلاعات پلیس فتا، کارشناسان دریافتند در این نوع شگرد، کلاهبردار برای ایجاد چهره موجه برای خود و فریب بیش از پیش شهروند از یک شماره تلفن ثابت که در شبکه مخابرات وجود واقعی نداشته استفاده کرده و شهروند پس از تماس با آن شماره بوق اشغال را می‌شنود، تا این قسمت از ماجرا سناریوی از پیش تعیین شده کلاهبردار برای کسب اطمینان نسبی شهروند از جایزه خود می‌باشد که شهروند پس از برقراری ارتباط با شماره تلفن همراه داده شده نسبت به جایزه خود که همان خرید زمین می‌باشد مجاب شده و بخشی از قیمت زمین را نقدا و مابقی را به صورت اقساط خریداری می‌کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهار نزاع دست‌جمعی در یاخچی‌آباد

حوادثرییس کلانتری 130 نازی‌آباد از دستگیری 9 تن به علت نزاع دست جمعی و قشون کشی خبرداد.

سرگرد مهدی اسدی رییس کلانتری 130 نازی‌آباد، در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 22:30 روز چهارم خرداد ماه امسال، ماموران گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی در محله یاخچی‌آباد متوجه حضور تعدادی از اهالی که در حال درگیری با یکدیگر بودند، شدند.

وی افزود: ماموران با دیدن این وضعیت که متهمان با همدیگر درگیر و با اهانت و توهین به همدیگر باعث بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و بی‌نظمی شده بودند از طریق شبکه پیام درخواست نیروی کمکی کرده که سه اکیپ از ماموران کلانتری در محل حضور یافتند و جهت مهار نزاع کنندگان برآمدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ شکارچی غیرمجاز در پی شکار بز

حوادثسرهنگ خیلدار، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت:به دنبال  درگیری مسلحانه بین شکارچیان غیرمجاز و محیط‌بانان منطقه حفاظت شده بهرام گور یکی از شکارچیان بر اثر برخورد گلوله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در آن زمان 2 گروه شکارچی غیرمجاز جدا از هم در منطقه حضور داشتند که به سوی محیط‌بانان تیراندازی می‌کردند درحال حاضر نمی‌توان به طور قاطع گفت که تیر محیط بان باعث مرگ شکارچی غیرمجاز شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری قاتل ظرف 3ساعت

حوادثحوالی ساعت 21:15 سه‌شنبه شب سه سرنشین یک دستگاه سواری سمند که گفته می‌شود دو تن از آنان شرب خمر کرده بودند حین عبور از خیابان زربافیان در کارگر جنوبی در حاشیه خیابان توقف کرده و یکی از آنان اقدام به انجام حرکتی غیراخلاقی می‌کند.

سه تن از اهالی محل که مشاهده این حرکت بودند با آنان درگیر شده و یکی از آنان با چاقویی که در دست داشت به سرنشینان سمند حمله‌ور می‌شود اما سرنشینان سمند چاقو را از وی گرفته و دو تن از موتورسواران را مجروح می‌کنند. یکی از مجروحین در بیمارستان جان خود را از دست داد.

در ادامه با مشاهده این وضعیت سه سرنشین سمند از محل متواری می‌شوند و یکی از موتورسوارانی که مجروح نشده بود شماره پلاک این خودرو را ثبت کرده و با پلیس 110 تماس می‌گیرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زنده‌گیری بزغاله مار در خوابگاه

مهدی رضایی مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی گفت: در پی تماس ساکنان کوی دانشگاه فردوسی مشهد با سامانه ۱۲۵مبنی بر مشاهده حیوان ناشناخته عظیم الجثه‌ای در محوطه حیاط یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه و با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد بلافاصله گروه نجات ویژه ایستگاه شماره ۲۵ را به محل حادثه اعزام میکند.

حوادث

مهدی رضایی افزود: نجاتگران با حضور در محل مشاهده میکنند ،یک گونه نادر از( بزغاله مار) به طول یک متر و قد ۱۰سانتی متر در حال جست وخیز در محوطه حیاط یکی از خوابگاه ها است که امدادگران بارعایت نکات ایمنی و حفاظتی و با استفاده از تور صید حیوانات موفق به زنده گیری این حیوان (بزغاله مار) شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واژگونی وانت در میدان سبلان

در پی منحرف شدن خودرو ی پیکان وانت از مسیر اصلی و برخورد شدید آن با قسمت عقب خودروی سواری پراید، پیکان وانت واژگون شده و نظم ترافیکی این مسیر از تعادل خارج شده بود.

حوادث

وی افزود: آتش نشانان در کمترین زمان محل حادثه را ایمن سازی کرده و پس از قطع برق خودرو و انتقال آن توسط جرثقیل به نقطه ای امن، به عملیات خود پایان دادند.

فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: با توجه به شدت این حادثه و بروز خسارت مالی سنگین، خوشبختانه به راننده های هر دو خودرو هیچ آسیبی وارد نشد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت اصفهان

مرتضی مرادی‌پور مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات از مصدومیت 16 نفر در آتش‌سوزی یکی از انبارهای پالایشگاه اصفهان خبر داد.

وی گفت: این حادثه ساعت 4 صبح رخ داد که در ساعت 6 صبح از نیروهای امداد و نجات در بحث کنترل حادثه درخواست کمک شد.

آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت اصفهان
برای مشاهده گزارش تصویری به روی عکس کلیک کنید

مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: با حضور نیروهای امداد و نجات و اورژانس 9 نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتق و 7 نفر نیز بصورت سرپایی مداوا شدند.

همچنین بهزاد بزرگزاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان گفت: اکنون آتش مهار شده و احتمال می‌رود تا یک ساعت دیگر محل آتش‌سوزی در شرکت نفت سپاهان به طور کامل تحت کنترل در آید.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی مرگبار در آسایشگاه

حوادثمقامات داخلی کره جنوبی از کشته شدن 21 تن بر اثر آتش‌سوزی در یک آسایشگاه خبر دادند.

بنابر اعلام مقامات داخلی این کشور در این حادثه 20 بیمار و یک پرستار جان خود را از دست دادند. همچنین شش نفر دیگر به دلیل جراحت شدید روانه بیمارستان شدند.

بیشتر قربانیان این حادثه سالمندان حدود 70 تا 80 ساله بودند که به تخت خواب‌هایشان بسته شده بودند. همچنین بیشتر قربانیان به دلیل استنشاق دود سمی و خفگی ناشی از آن جان باختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


7کشته برای 61 متر زمین
جزئیات درگیری خونین رامهرمز

قاضی افتخاری، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در تشریح این ماجرا گفت: صبح دیروز درگیری و تیراندازی در یکی از محلات شهرستان رامهرمز به پلیس اطلاع داده شد.

در بررسی های اولیه مشخص شد اختلاف ملکی به میزان 61 متر در یک زمین باعث این درگیری شده بود. دو نفر از یکی از طرفین درگیر با تهیه دو اسلحه كلاشينكف و 16 خشاب راهی ملک مورد نظر شده و با تیراندازی سه نفر از افراد مرتبط با درگیری خود را به قتل رساندند.

7 کشت برای 61 متر زمین

همچنین دو نفر از افرادی که در این درگیری هیچ نقشی قرار نداشتند، هدف گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

قاضی افتخاری خاطر نشان کرد: دو مرد موتورسوار سپس به سمت یک نمایندگی فروش خودرو که متعلق به مقتولین بود، رفته و اقدام به تیراندازی به سمت آنجا کردند که خوشبختانه در جریان این تیراندازی به کسی آسیبی نرسید.

ماموران پلیس به تعقیب عاملان این جنایت پرداخته و با اخطار و شلیک تیر هوایی از آنها خواستند که خود را تسلیم کنند، اما دو مرد مسلح به فرار خود ادامه داده که در جریان درگیری با ماموران هدف گلوله قرار گرفته و کشته شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


صاعقه یک كارگاه را به آتش كشید

حوادثدر پی تماس سراسیمه كارگران كارگاه تزریق پلاستیك با سامانه 125، مبنی بر مشاهده شعله های آتش بر روی سقف کارگاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 را ساعت 20:31 شب گذشته به محل حادثه در جاده ورامین، قلعه نو، جاده چال طرخان بعد از ریل راه آهن گاراژ رضا اعزام كرد.

آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی با استفاده از تجهیزات مخصوص و كشیدن دو رشته لوله آبدهی توانستند آتش را مهار و قبل از سرایت به داخل كارگاه و دیگر نقاط گاراژ خاموش كنند.

فرمانده آتتش نشانان در خصوص علت رخداد این حادثه گفت: برخورد صاعقه به سقف فلزی سوله منجر به ایجاد جرقه شدید در مجاورت پوشش علوفه موجود بر روی سقف، شعله وری و سرایت به اطراف شده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابک ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    البته که مشرق خلی بندیش خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس