یکی از دلالان بد نام که چندی بود خارج از کشور به سر می برد، همزمان با آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بازگشته و قصد دارد بار دیگر فعالیت خود را در ایران از سر گیرد.

به گزارش مشرق، لیگ سیزدهم در شرایطی با قهرمانی فولاد خوزستان به پایان رسید که در فاصله میان پایان لیگ گذشته و آغاز فصل چهاردهم رقابت های فوتبال کشور، همه حواس ها معطوف به جام جهانی و عملکرد تیم ملی کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.
 
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور نیز از هفته گذشته و از اولین روز خردادماه آغاز شد و بدون شک تا بازگشت بازیکنان ملی پوش کشورمان از رقابت های جام جهانی، خبرهای چندان جدی در این بازار شنیده نخواهد شد. اما نکته ای که همواره در این برهه از فصل در فوتبال کشور به وقوع می پیوندد، فعالیت دلالانی است که در بازار نقل و انتقالات فعالیت های جدی داشته و فضای فوتبال کشور را تا حد بسیاری آلوده می کنند.  
 
در این خصوص شنیده می شود یکی از دلالان با سابقه و نامدار فوتبال ایران که چند وقتی بود در خارج از کشور به سر می برد، همزمان با آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور به ایران بازگشته و قصد دارد بار دیگر فعالیت خود را در ایران از سر گیرد. این دلال خارج نشین در گذشته فعالیت های بسیاری را در فوتبال انجام داده بود و تحرکات وی سبب شده بود تا تیم های بسیاری از اقدامات او متضرر شوند. اما با فشارهایی که از سوی نهادهای نظارتی ایجاد شد این دلال مجددا به خارج از کشور سفر کرد و حالا بار دیگر به ایران بازگشته است.
 
این دلال فوتبال بزرگ شده یک کشور خارجی است و پیش از حضور در فوتبال، به عنوان بادیگارد فعالیت می کرد كه به لحاظ ارتباط نزديك با برخی سياسيون وقت وارد فوتبال ايران شد. در مجموع در طول این سال ها نیز بازیکنان بسیاری از وی ضربه خوردند و فوتبال خیلی از جوانان به خاطر فعالیت های این فرد از بین رفت.  
 
از جمله شاهکارهای این دلال خارج نشین در گذشته، معرفی یک مربی خارجی به یکی از تیم های پایتخت نشین بود. وی بارها با شانتاژ کردن این مربی، باعث شد تا او بدون مرخصی ایران را ترک کند که در نهایت نیز قراردادش فسخ شد. او حتی سه بازیکن خارجی نیز در اینت تیم داشت که بارها باعث شد به تمرینات این تیم نروند و برای باشگاهشان دردسر درست کنند.
 
البته شاهکارهای دیگری نیز از این دلال خارج نشین سر زده که از جمله آنها می توان به موضوع جعل رضایتنامه برای یکی از مربیان خارجی اشاره کرد. اينكه این دلال از كجا و با واسطه گری چه افراد و جريانات سياسی وارد فوتبال ایران شده سوالی است كه در ذهن بسیاری از اهالی فوتبال و بازیکنان متضرر شده ایجاد شد.  
 
گفتنی است که این دلال خارج نشین بار دیگر به ایران بازگشته و قصد فعالیت در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را دارد. از همین رو به نظر می رسد نهادهای نظارتی از بخش های نطارتی فدراسیون فوتبال گرفته تا سازمان بازرسی و مجلس شورای اسلامی که این روزها موضوعات مربوط به فساد در فوتبال را پیگیری می کند، باید هر چه سریعتر نسبت به تحرکات این دلال خارج نشین واکنش نشان داده و از اقدامات بعدی وی جلوگیری بعمل آورند. 
منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    منظورتون "خ.م" که نیست!
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    الان که رابطش یه رسانه ایه. البته رسانه ای که کار چاق کنه
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    مشرق واقعا شجاعت داريد اونو كه همه ميدونن دو تا رسانه اي قوي باهاش كار ميكنن يكي خبرنگار روزنامه ... يكي هم سردبيره... استاد أخلاق و ريا مشرق مطمنم الان تحت فشاري از طرف به اصطلاح گادفادر!!!
  • امان اله ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 0
    من ازخبرگزاری مشرق درخصوص این ایتم گلایه مند هستم زیرا بجای پرداختن به اصل نقل انتقالات به هاشیه ها گیرمیدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس