کد خبر 312539
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶

تیم فوتبال کوئینزپارک رنجرز با غلبه بر دربی‌کانتی به لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال کوئینزپارک رنجرز (QPR) به سرمربیگری هری ردنپ عصر امروز (شنبه) در بازی پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف دربی‌کانتی به سرمربیگری استیو مک‌کلارن رفت. در این بازی کوئینزپارک رنجرز موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروز شده و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

برای کوئینزپارک رنجرز در این بازی بابی زامورا در دقیقه 90 گلزنی کرد تا این تیم پس از یک سال دوری از لیگ برتر انگلیس مجدداً به این رقابت‌ها بازگردد. زامورا به عنوان بازیکن جانشین در دقیقه 56 به میدان آمد و در نهایت گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. کوئینزپارک رنجرز با اخراج گری اونیل از دقیقه 59 این دیدار 10 نفره به بازی ادامه داد.

آخرین حضور دربی‌کانتی در لیگ برتر به فصل 08-2007 بازمی‌گردد و با این شکست حسرت حضور این تیم در سطح اول فوتبال باشگاه‌های انگلیس هفت ساله شد. دربی‌کانتی با این شکست نه تنها از راهیابی به لیگ برتر بازماند، بلکه خاطره تلخ سرمربی 53 ساله این تیم از ورزشگاه ومبلی لندن نیز تشدید شد.

مک‌کلارن پیش از این در سال 2006 هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده داشت ولی پس از ناکامی در رساندن این تیم به یورو 2008 اخراج شد. یکی از تلخ‌ترین خاطرات هواداران تیم ملی انگلیس در سال 2007 رقم خورد، در شبی بارانی که این تیم با هدایت استیو مک‌کلارن در ورزشگاه ومبلی لندن جواز حضور در یورو 2008 را با قبول شکست برابر کرواسی از دست داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس