کد خبر 311600
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تفاهمنامه، همکاری فی‌مابین بهزیستی و قوه قضاییه گفت: هم اکنون 1200 مرکز مشاوره، 400 کلینیک مددکاری و 200 مرکز کاهش طلاق آماده ارائه خدمات رایگان در حوزه مشاوره به زوجین هستند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، صبح امروز با حضور همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سیدمحسن حاجی‌باباییان معاون فرهنگ عمومی قوه قضاییه تفاهم‌نامه پیشگیری و مداخلات به موقع در طلاق فیمابین بهزیستی و قوه قضاییه امضاء شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم این تفاهمنامه اظهار داشت: بهزیستی به دنبال توصیه‌های مقام معظم رهبری در سنوات گذشته و همچنین بر اساس سیاست‌های کلی جمعیت، ابلاغیه مقام معظم رهبری هوشمندانه وارد طب پیشگیری شده است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در حوزه طب پیشگیری برای تجارب ارزشمندی در سنوات گذشته است و در این عرصه دارای ادبیات فاخر و منسجم است.

وی با بیان اینکه ما در حوزه پیشگیری به دنبال شرکای کاری هستیم گفت: یکی از این شرکا قوه قضایی محسوب می‌شود که این دستگاه قضایی دارای ظرفیت و قانون در حوزه پیشگیری است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های عمده سازمان بهزیستی در حوزه کاهش طلاق است که در این حوزه معاونت‌های مربوطه اقدامات خوبی را طراحی کرده‌اند و به سمت مشاوره و پیشگیری گام برداشته‌اند ضمن اینکه سهمی را هم به مداخله بهنگام اختصاص داده‌اند.

هاشمی بیان داشت: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان پیشگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده است به طوری که هم اکنون 19 هزار گروه همیار، 1200 مرکز مشاوره، 400 کلینیک مددکاری و 200 مرکز کاهش طلاق در این راستا فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: ما به دنبال توسعه مراکز کاهش طلاق و مراکز مشاوره هستیم تا بتوانیم تا نقطه صفر مرزی موضوع کاهش طلاق را دنبال کنیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    آدرس و مراکز مشوره رایگان را در مناطق مختلف تهران جهت استفاده شهروندان درج نمایید با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس