کد خبر 311448
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

نخست وزیر روسیه گفت اقدامات ضدروسی آمریکا به دلیل تحولات اخیر اوکراین موجب وارد شدن دو کشور به مسیری بی بازگشت و جنگ سردی دیگر می شود.

به گزارش مشرق، خبر ترک نوشت: "دیمیتری مدودف" نخست وزیر روسیه گفت اقدامات ضدروسی آمریکا به دلیل تحولات اخیر اوکراین موجب وارد شدن دو کشور به مسیری بی بازگشت و جنگ سردی دیگر می شود.

مدودف افزود دو طرف با آگاهی کامل و به تدریج وارد یک جنگ سرد غیرضروری می شوند. وی سیاست را هنری شفاف، نیازمند درایت و هوش دانست که تصمیم گیری ها در آن باید خردمندانه باشد، با این حال مناسبات کنونی دو کشور با سیاست های دولت آمریکا به نتیجه خوشایندی منتهی نمی شود.   

به اعتقاد مدودف این نتیجه برای آمریکا نیز ناخوشایند است و این در حالی است که اوباما می تواند رفتار سیاسی هوشمندانه تری داشته باشد. نخست وزیر روسیه با بیان این که این رویکرد دستاورد مثبتی نخواهد داشت تاکید کرد دولت آمریکا تغییر می کند و فرد دیگری به جای اوباما به ریاست جمهوری آمریکا می رسد و این رویکرد بدون آن که ماحصلی برای کسی داشته باشد، به فراموشی سپرده می شود.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    آمریکایی ها به جز ماشین آلات نظامی و جنگی هیچ سیاستی رو روی میز مذاکره ندارند ولی روسه ثابت کرد که با زمان و شرایط خوب بازی می کند خوب این هم به خاطر اینه که مغز خرس از مغز عقاب لاشه خوار بزرگتر است ، عقاب همیشه از بالا به پایین نگاه می کند و در مورد تغییر مسیرهای ناگهانی نمی تواند سریعا عکس المعل نشان دهد چون سرعت زیادی دارد ولی یک خرس کندتر حرکت می کند و پنجه اش را برای حمله نابخردانه عقاب پنهان نگه می دارد و به محض حمله عقاب ضزبتی سنگین را حواله عقاب می کنه تا عقاب بخواهد دوباره پرواز کنه و موقعیت رو شناسایی که حملات بی امان خرس ناقصش کرده روسیه در سیاست پنجه در پنجه روباه پیر داره در حالی که عقاب هرگز از روباه پیر درس نگرفته و خودسرانه هر غلطی می کنه.
  • محمد جواد ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    نه شرقی نه غربی ...............فقط ایران اسلامی را عشقه.........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس