نجات دو کارگر از عمق 10 متری، ورود دو روباه به مدرسه دخترانه، کشف کلاشینکف از شکارچی غیرمجاز، برخورد مینی‌بوس با بانک، شعله‌ آتش نزاع با قتل فرو نشست و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



نجات دو کارگر از عمق 10 متری

دو کارگر ساختمانی که به داخل محل گودبرداری شده سقوط کرده و به سختی مجروح شده بودند با تلاش آتش نشانان از عمق 10 متری این مکان خارج و روانه بیمارستان شدند.

نجات دو کارگر از عمق ده متری+تصاویر

در پی بروز این حادثه، شاهدان با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که بیدرنگ ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 53 را ساعت 15:55 دقیقه روز گذشته به سوی نشانی اعلام شده در سیدخندان، خیابان دبستان، خیابان کاشانی حرکت کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر و همچنین مشاهده تمامی تصاویر اینجا کلیک کنید


ورود دو روباه به مدرسه دخترانه

با تماس مسئولین دبیرستان دخترانه مطهره شاهد، با سامانه 125 مبنی بر مشاهده 2 روباه در حیاط مدرسه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 83 و گروه امداد و نجات را ساعت 07:54 صبح امروز به خیابان شهید رجائی، بعد از میدان بهشت اعزام كرد.

حوادث

آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص و هدایت روباه ها به یك گوشه از حیاط مدرسه توانستند آنها را صید و به قفس مخصوص انتقال دهند تا پس از هماهنگی با مسئولین پارك پردیسان به محیط زیست طبیعی بازگردانده شوند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رهایی دو اعدامی از چوبه‌دار

حوادثرییس اداره زندان جیرفت گفت: فرد قاتل یک جوان 23 ساله را دریک نزاع در سال1386به ضرب گلوله تفنگ شکاری از پای دراورده و قرار بودبامداد امروز این فرد در زندان جیرفت به دار مجازات اویخته شود که با رضایت اولیای دم پای چوبه دار به وی زندگی دوباره بخشیدند.

همچنین احمد همت‌آبادی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور گفت: با رضایت اولیای دم، یک نفر محکوم به اعدام در نیشابور از چوبه دار رهایی یافت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشف کلاشینکف از شکارچی غیرمجاز

نیروهای یگان محیط زیست کهنوج حین گشت زنی در محدوده روستای چلپای از توابع شهرستان قلعه گنج متوجه صدای شلیک گلوله شدند.

کشف کلاشینکف از شکارچی غیرمجاز+تصاویر

محیط بانان به جستجوی منطقه پرداخته و پس از مدتی یک فرد مسلح را مشاهده و وی را بازداشت نمودند.

در بازرسی از این شکارچی غیرمجاز یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه ۲۰ عدد گلوله جنگی کشف و ضبط گردید.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد مینی‌بوس با بانک

حوادثبنابر اعلام پلیس شارجه، راننده اتوبوس برای آنکه با خودروی دیگری برخورد نکند تغییر جهت داده و به اشتباه پدال گاز را فشار داد. طبق اعلام پلیس با وجودی که خسارت شدیدی به ساختمان این بانک وارد شده اما خوشبختانه هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندیده است.

نیروهای امداد شارجه امارات برای بیرون کشیدن مینی‌بوس از داخل ساختمان بانک مجبور به استفاده از جرثقیل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شعله‌ آتش نزاع با قتل فرو نشست

حوادثساعت 22:30 شب دوشنبه، مأموران انتظامي کلانتري خلق آباد مشهد، در جريان مرگ جواني در بيمارستان شهيدهاشمي نژاد مشهد قرار گرفتند که بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سينه جان باخته بود.

بررسي هاي مقدماتي پلیس بيانگر آن بود که جواني فرد مجروح را با خودرو به بيمارستان رسانده است اما پس از اطلاع از مرگ وي، به مکان نامعلومي گريخته است. بنابراين به دستور مقام قضايي، گروهي از مأموران انتظامي به سرپرستي سروان محمدي (رئيس کلانتري خلق آباد) عمليات شناسايي و دستگيري متهم به قتل را آغاز کردند و پس از انجام يک سري فعاليت هاي اطلاعاتي و پليسي موفق شدند مردي رابه نام حامد که مقتول را به بيمارستان برده بود، در اطراف محل سکونتش در شهرک شهيدکاوه دستگير کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کارفرمای عصبانی کارگرش را سوزاند

حوادثیک زن کارگر فیلیپینی به جرم دیر رساندن قهوه به کارفرمایش به طرز فجیعی با آب جوش سوزانده شد.

این زن جوان تنها دو ماه پیش از وقوع این حادثه در خانه یک خانواده عرب مشغول به کار شده بود. تصاویر منتشر شده از این زن در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که او از ناحیه کمر و پاها به شدت دچار سوختگی شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انفجار شدید کارگاه موادغذایی در پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجار شدید در یک کارگاه بسته‌بندی مواد غذایی خبر داد.

انفجار شدید کارگاه موادغذایی در پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با بیان اینکه در جریان این حادثه مردی دچار سوختگی شده بود، گفت: دو زن نیز دچار شوک و ترس شدید شده بودند که آتش نشانان پس از خارج کردن این افراد آنان را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

به گفته ملکی 10 مرد دیگر هم در اتاق‌های دیگر این کارگاه محبوس شده بودند چرا که شدت انفجار سبب ترک خوردگی دیوارها و بسته شدن درها شده بود که آتش‌نشانان این افراد را خارج کرده و به محلی امن منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جسد مرد ربوده شده در صندوق عقب خودرو

حوادثروز نوزدهم اردیبهشت امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110غرب استان تهران تماس گرفت و خبر داد چند روزی است یک خودروی اپتیما بدون سرنشین مقابل یک خانه ویلایی در فاز چهارم شهرک اندیشه پارک شده و از صاحب آن خبری نیست.

ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و در تحقیق از مرد تماس گیرنده متوجه شدند، این خودرو از یک هفته پیش مقابل خانه یکی از همسایه ها پارک شده و او ابتدا گمان می کرده خودرو متعلق به یکی از همسایه ها باشد، اما در تحقیق از همسایه ها متوجه شده کسی صاحب آن را نمی شناسد و در ادامه متوجه بوی نامطبوعی از آن شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

با کشف جسد یک مرد جوان درون خودروی رها‌شده‌ای در شهرک اندیشه در غرب استان تهران، کارآگاهان جنایی با شناسایی خانواده‌اش پی بردند وی قربانی آدم‌ربا‌ها شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اقدام بی‌شرمانه جراح مشهور مغز

جراح مشهور مغز و اعصاب در انگلیس جمعه گذشته به جرم آزار و اذیت 10 زن محاکمه شد.

نفیس حمید، 50 ساله چندسال پیش به جرم آزار و اذیت این زنان دستگیر و مجوز کارش در بیمارستان بیرمنگام انگلستان لغو شده بود.

جمعه گذشته محاکمه این جراح معروف به اتهام آزار و اذیت زنان بیمارش آغاز شد و او در تمام طول دادرسی اتهاماتش را رد کرد، اما قاضی دادگاه گفت: مدارک و اسناد موجود، اتهام‌های این جراح متخصص را کاملاً تأیید می‌کند و او گناهکار است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آزار و اذیت دختر 4 ساله توسط 6 برادر

حوادثپلیس اعضای یک خانواده 8 نفره را به جرم آزار و اذیت دختر 4 ساله‌ای به مدت 10 سال بازداشت کرد.

 6 برادر تحت نظر پدر و مادرشان دختر 4 ساله‌ای را به مدت 10 سال مورد شکنجه قرار داده‌اند. دختر در حال حاضر 14 سال سن دارد و پس از بازجویی‌های پلیس پرده از این حملات هولناک برداشته است.

اطلاعات پلیس کارولینای شمالی حاکی است پدر و مادر 6 پسر طی 10 سال از رفتارهای غیراخلاقی پسرانشان و سوءاستفاده آن‌ها از دختر 4 ساله آگاهی داشته‌اند اما هیچ یک این موضوع را گزارش نکرده و تمامی این حوادث را پنهان کرده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید



مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد جواد ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    زیبا ناراحت کننده وجالب ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس