احضار پیمانکار پارک ارم به دادسرا، دستگیری خواهران زورگیر، دست و دلبازی سارق دردسرساز شد، 4کشته بر اثر انحراف اسکانیا، تپانچه رئیس دزدان برای قتل نوچه سرکش و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



احضار پیمانکار پارک ارم به دادسرا

حوادثمصدومان حادثه پارک ارم که سه‌دختر جوان به نام‌های نگار، مانیا و رکسانا هستند جمعه‌شب بر اثر سقوط یکی از واگن‌های وسیله «کریزی موس» دچار مصدومیت شدید از ناحیه گردن، نخاع و ستون فقرات شدند.

با تشکیل پرونده قضایی در این خصوص، رییس دادسرای ناحیه پنج تهران به همراه بازپرس خدایی -رییس شعبه 16 این دادسرا که مسوول رسیدگی به پرونده ‌است- با حضور در بیمارستان‌های آسیا و افشارنور با مجروحان ملاقات و از آنها تحقیق کردند. همچنین بازپرس پرونده دستور پلمب دستگاه حادثه‌ساز را صادر کرد. قرار است پیمانکار این وسیله امروز به دادسرا برود و از او تحقیق شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری خواهران زورگیر

حوادثچندی پیش تبعه یکی از کشورهای همسایه غربی به پلیس مراجعه و اعلام کرد که دو زن وی را اغفال کرده واقدام به ربودن اموال و وجوهات همراهش و سپس در حاشیه شهر رهایش کرده‌اند، که پس از آن تیمی از ماموران کلانتری طبرسی جنوبی بررسی و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پرونده به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارجاع شد.

کارآگاهان اقدامات خود برای شناسایی متهمان را آغاز کرده و پس از مدتی محل اختفاء‌ سارقان را در مشهد شناسایی کردند و با کسب اجازه از مقام قضایی وارد محل شده و ضمن دستگیری دو خواهر به نامهای «نوال» و «ندا» برادر همدست آنان به هویت «عبدالحسین» را نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دست و دلبازی سارق دردسرساز شد

حوادثسرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناس از حساب وی سرقت کرده‌اند موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

پس از بررسی‌های علمی و تخصصی متهم که از دوستان نزدیک شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

متهم صراحتأ به بزه انتسابی اقرار کرد و در اعترافات خود عنوان داشت به واسطه سابقه رفاقت و اعتمادی که شاکی با وی داشت، اطلاعات حساب بانکی دوستش را به بهانه‌ای از او گرفت و اقدام به سرقت از حساب او به وسیله تلفن همراه و نهایتاً خرید کارت شارژ برای خود و برخی از نزدیکان و اقوام خود کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


4کشته بر اثر انحراف اسکانیا

حوادثسردار محمدرضا مهماندار فرمانده پلیس‌راه کشور، گفت: در ساعت 17:20 روز سه‌شنبه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه سمند و پراید برخورد می‌کند که در پی این حادثه چهار نفر کشته و دو نفر مجروح می‌شوند.

وی افزود: محل وقوع تصادف در محور گچساران کیلومتر 10 گزارش شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تپانچه رئیس دزدان برای قتل نوچه
تپانچه رئیس دزدان برای قتل نوچه سرکش

اوایل آبان‌ماه سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری ورامین از سرقت خودرویش از مقابل خانه خبر داد.

این مرد در ادعاهایش گفت: «سوار بر خودرویم از محل کارم به خانه رفتم و در حالی که سوئیچ روی خودرو بود برای بازکردن در پارکینگ خانه از خودرو پیاده شده و هنوز چند قدمی نرفته بودم که صدای بسته‌شدن در خودرو را شنیدم و با تعجب دیدم دو جوان سوار بر پرایدم در چشم برهم‌زدنی پا به فرار گذاشتند.»

انهدام باند سرقت خودرو

با این سرقت جسورانه از سوی دو دزد، بازپرس «مسعودی» از شعبه اول دادسرای ورامین دستور داد تیمی از مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شرق تهران برای ردیابی دزدان وارد عمل شوند.

تیم ویژه با تحت نظر قرار دادن محل و در حالی‌که اعضای این باند سرگرم کشیدن مواد افیونی بودند برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.  مأموران وقتی وارد خانه آنها شدند با جوانی روبه رو شدند که اقدام به بیرون آوردن تپانچه کمری‌اش کرد که یکی از مأموران با تیزهوشی به سمت جوان شیشه‌ای پرید و توانست تپانچه را از دست وی بیرون بکشد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ خانواده سه نفره زیر چرخ‌های کامیون

حوادثسرهنگ حسینی رئیس پلیس راه استان لرستان، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 20 دقیقه بامداد شب گذشته یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

این مقام مسئول انتظامی بلافاصله مأموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه به محل حادثه در کیلومتر 8 محور الیگودرز – اصفهان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد متأسفانه در این حادثه کلیه سرنشین سواری پراید که یک خانواده سه نفره یک خانم و آقا و یک کودک بودند در دم جان باختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قاتل اهالی مارگون دستگیر شد

حوادثسرهنگ علی کاشانی ظهر امروز  فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، از دستگیری قاتل 2 تن از اهالی بخش مارگون ظرف مدت چهار ساعت بعد از گذشت این حادثه خبر داد.

وی ادامه داد: روز گذشته یک درگیری مسلحانه در منطقه دلی‌تنگون از توابع بخش مارگون در شهرستان بویراحمد اتفاق می‌افتد که در این درگیری فردی با اسلحه 2 نفر از اهالی را به قتل می‌رساند.

کاشانی گفت: قاتل پس از این اتفاق متواری می‌شود و کوهستانی بودن منطقه کار را برای ماموران سخت می‌کند اما با تلاش‌های انجام گرفته و اقدامات پلیسی کمتر از چهار ساعت این قاتل دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شهادت مأمور پلیس با موادمحترقه

ستوان‌سوم هادی جوان دلاور جمعی گروه ضربت سر کلانتری هشتم پلیس پایتخت که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دست‌ساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر مجروح و به بیمارستان لقمان منتقل شده بود پس از تحمل قریب به دو ماه رنج و سختی ساعت 6 و30 دقیقه صبح امروز به خیل عظیم شهدای گرانقدر میهن اسلامی پیوست.

شهادت مأمور پلیس بر اثر اصابت مواد محترقه+عکس

شهید دلاور از نیروی‌های فعال، ولایت‌مدار و با اخلاق فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بود که در مأموریت چهارشنبه آخر سال دوشادوش دیگر همرزمان شرکت داشت و به تأمین و نظم و امنیت عمومی می‌پرداخت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی پژو پارس

لحظاتی پیش یک دستگاه خودروی پژوپارس سفید رنگ بر اثر ایجاد اصطحکاک چرخ عقب دچار جرقه شد.

آتش‌سوزی پژو پارس+تصاویر

با هدایت راننده خودروی مذکور که به طرف شانه خاکی جاده لاکان رشت متوقف شد، بلافاصله دچار انفجار شده و در آتش سوخت.

راننده با پرت کردن خود از خودروی آتش گرفته به بیرون نجات یافت و دچار سوختگی شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اهدای عضو فرمانده تکاوری

حوادثدر پی درگذشت فرمانده یگان تکاوری شهرستان راور، در اقدامی خداپسندانه چهار عضو از اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

20 اردیبهشت ماه در پی واژگونی خودروی فرمانده یگان تکاوری شهرستان راور در محور راور - کرمان، فرشید بنی‌اسد به علت شدت جراحات وارده مصدوم و راهی بیمارستان شهید باهنر کرمان شد‌ه و با تشخیص پزشکان معالج مرگ مغزی وی اعلام شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط یک کارگر از طبقه دوازدهم

حوادثمقارن  ساعت 13 روز گذشته یک مورد سقوط فرد داخل چاله آسانسور واقع در بلوار آموزگار پروژه بهمن به سامانه 125 اعلام شد و ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره پنج را به محل حادثه اعزام کرد.

براساس این گزارش، کارگری حدوداً 40 ساله در حال انتقال ایزوگام‌های رول از طبقه 12+ به روی پشت بام بود که به علت عدم نصب حفاظ‌های مناسب در بعضی از طبقات برای چاله آسانسور و همچنین استفاده از تخته‌های فرسوده به جای الوار به طبقه 2- سقوط کرد که وقوع این حادثه منجر به مرگ وی شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگاه بیفتک زن، انگشتان کارگر را بلعید

در پی تماس کارگران یک مغازه قصابی با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بی درنگ زنگ ایستگاه 75 و گروه امداد و نجات 12 را ساعت 22:15 دقیقه شب گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت میدان هروی، خیابان وفامنش، میدان حسین آباد حرکت کردند.

ناصر قندهاری افسر آماده منطقه سه عملیات در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد، انگشتان مردی 43 ساله به نام محمدرضا-ش هنگام کار با دستگاه بیفتک زن درون دستگاه گیر کرده و با درد و خونریزی همراه بود.

دستگاه بیفتک زن، انگشتان کارگر را بلعید+تصاویر

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از دستگاه برش، با دقت فراوان مشغول برش دستگاه شدند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن انگشتان فرد مصدوم را از داخل دستگاه خارج کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس