کد خبر 309425
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۳ از امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و تا ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، انتخاب رشته 363 هزار و 492 نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد 93 از امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی، مطالعه آن و مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته حداکثر 100 کد رشته محل از میان کد رشته امتحانی مربوطه یا کد‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

گزینش نهایی از بین داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس نمره کسب شده داوطلب(80 درصد نمره آزمون، 20 درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی) و بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه صورت می‌گیرد.

فهرست نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی‌ارشد 93 در دهه اول شهریورماه اعلام می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    دوستان یه پیگیری بفرمائید که ظرفیت چرا اینقدر پائین اومده؟؟ پائین ترین حد در 5 سال گذشته؟؟؟ سرنوشت جوون های مملکت این قدر با اهمیت ک ارزش پیگیری داره!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس