کد خبر 306489
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳

سرپرست سابق فدراسیون کشتی گفت: فکر نمی‌کنم خادم دخالتی در کار بنا داشته باشد و منظور وی فرد دیگری است.

به گزارش مشرق، حجت الله خطیب در خصوص کناره‌گیری محمد بنا از تیم ملی اظهار داشت: ما در آستانه برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران هستیم و بنا باید بازگردد و تیم را جمع و جور کند.

وی افزود: در زمان ما نیز این اتفاقات می‌افتاد اما شرایط را کنترل کردیم. ما به کشتی هویت دادیم و از لحاظ بین المللی به این رشته کمک زیادی شد.

سرپرست سابق فدراسیون کشتی که حدود 2 سال در رأس فدراسیون حضور داشت، خاطرنشان کرد: بنا در گذشته همیشه قبل از المپیک می‌گفت که بعد از لندن خواهم رفت. او مدتی استراحت کرد و من نیز انتظار داشتم که زودتر برگردد. او روحیات خاصی دارد و باید بنا را به خوبی شناخت.

خطیب عنوان کرد: فکر نمی‌کنم که اکنون نیز خادم دخالتی در کار بنا داشته باشد و منظور وی فرد دیگری است. به اعتقاد من کسی نمی‌تواند استقلال بنا را زیر سؤال ببرد. به هر شکل او محمد بناست و باید او را بازگرداند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید محسن ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    اقای بنا اگر ذره ای دلش در مسیر اعتلای کشتی فرنگی ایران میبود در این شرایط هم خوذش نمرفت هم کشتی گیران را تحریک نمیکرد که اردو را ترک کنند. اگر مشکلی بود ک حتما هست با دلیل با خبرنگاران در میان میگذاشت و بعد میرفت.وی در اخرین مسابقات نتایج خوبی بدست نیاورد و فقط بدلیل اینکه مثلا همیشه قهرمان بماند ول کرد و رفت اگه مردی باید پای کار بمانی . . ورزش ما نیاز به ادم معتقد و جهادی دارد نه افراد مغرور و خودخواه و پول پرست و قهرو. کجایند مردان بی ادعا؟
  • بيژن ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    از پهلواني چون محمدبنا بيشتراز اينها انتظار داريم.در رابطه با اسقبال از تيم در بازگشت از خارج متاسفم وحق را بايشان ميدهم ولي در اين روزهاي سخت در كشور ومسابقات در پيش نبايستي آقاي خادم را تنها بگذاريد. مردم ورزش دوست ايران از بزرگ مردي چون بنا آرزوي بازگشت به تمرينات را دارند.امثال شما افتخار كشوريد و در روزهاي سخت وبا مشكلات مالي موجود آقاي خادم را تنها نگذاريد. ياعلي بگوئيد و قوت زياد.انشاالله.
  • مصطفی ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    بنا بخاطر پول نرفت رفیق اول بدون پرا رفت بعد نظر بده
  • مصطفی ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    بنا بخاطر پول نرفت رفیق اول بدون پرا رفت بعد نظر بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس