کد خبر 306275
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

مرحله دوم آزمایش واکسن ایدز توسط محققان با موفقیت انجام شد، اگر هر سه مرحله آزمایش با موفقیت انجام شود به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، شرکت «بیوسانتک» واقع در «سوفیا آنتیپولیس» در منطقه آلپ مرحله دوم آزمایش واکسن ایدز را بدون هیچ عوارضی انجام داد.

«بیوسانتک» به تازگی مجوز ادامه آزمایش‌های خود را از آژانس ملی دارویی دریافت کرده است؛ این واکسن برای اولین بار مرحله دوم آزمایش را داشته و پس از سه مرحله آزمایش به بازار عرضه خواهد شد.

تا به امروز تحقیقات زیادی برای از بین بردن این بیماری انجام شده است؛ مرحله اول آزمایشات در ژانویه 2013 در مرکز تحقیقات بالینی بر روی 48 بیمار مبتلا به ایدز آزمایش شد و هیچگونه عوارض جانبی نداشته و بسیار متقاعد کننده بوده است.

«کورین تره ژه» مدیر عامل شرکت کورین گفت: این آزمایشات توسط محققان داوطلب انجام شده است و هیچکدام هیچگونه دستمزدی دریافت نکرده‌اند و تاکنون با بروز عوارض آزمایشات را رها نکرده‌اند و اکنون که در مرحله دوم آزمایشات هستیم نیز هیچگونه عوارضی مشاهده نکرده‌ایم اما باید بدانید چنین پژوهشی بسیار گران قیمت است به همین دلیل «بیوسانتک» تصمیم گرفته از طریق کمک‌های مالی مردمی این تحقیقات را ادامه دهد؛ در حال حاضر تیم تحقیقات برای ادامه آزمایشات و پیشبرد این پروژه به 500 هزار یورو نیاز دارد؛ برای به مقصد رسیدن یک راه طولانی در پیش داریم و اگر این واکسن در هر سه مرحله موفق شود می‌توان به تمام کشورهای درخواست کننده ارائه کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس