کد خبر 303249
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

روز گذشته مسئولان وزارت ورزش و جوانان همانند اقدامي که براي باشگاه پرسپوليس انجام دادند، قرارداد بازيکنان استقلال را هم فاش کردند تا حرف و حديث بسيار زيادي در مورد مبالغ پرداختي به بازيکنان به گوش برسد.

ناراحتي حيدري از فاش شدن قراردادش
به گزارش مشرق، روز گذشته مسئولان وزارت ورزش و جوانان همانند اقدامي که براي باشگاه پرسپوليس انجام دادند، قرارداد بازيکنان استقلال را هم فاش کردند تا حرف و حديث بسيار زيادي در مورد مبالغ پرداختي به بازيکنان به گوش برسد. در اين ميان برخي آبي‌پوشان اعتقاد داشتند که فهرست منتشر شده واقعي نيست و رقم دريافتي آنها به درستي در اين ليست ذکر نشده است. اما برخي استقلالي‌ها نيز بودند که طي صحبت با يکديگر رقم اعلام شده را کاملا درست دانستند. يکي از اين بازيکنان خسرو حيدري بود که ديروز با تماس‌هاي متعددي از سوي همبازيان خود مواجه شد و همه آنها مي‌خواستند بدانند که درست است حيدري دومين نفر از نظر دريافت پول است يا نه...!

اما خسرو که معمولا اهل دروغ نيست رقم دريافتي خود را تاييد کرد و مدعي شد که مبلغ اعلام شده کاملا درست است و قابل انکار نيست.

ذکر اين نکته خالي از لطف نيست که حيدري از اين که رقم قراردادش فاش شده بسيار دلخور است. در اين خصوص گفته مي‌شود هافبک آبي‌پوشان قبل از شروع فصل با فتح‌اله‌زاده شرط کرده بود که براي جلوگيري از ايجاد حاشيه در تيم و موضع‌گيري ساير بازيکنان رقم دريافتي‌اش مخفي بماند ولي با انتشار رسمي قراردادها حالا بسياري از بازيکنان دلخور شده‌‌اند که چرا خسرو بيشتر از آنها پول گرفته‌ است. البته فتح‌اله‌زاده‌ وقتي ديروز از دلخوري حيدري آگاه شد با اين بازيکن تماس گرفت و مدعي شد که اگر خودش مي‌خواست قراردادها را فاش کند ابتدا از تمام بازيکنان کسب اجازه مي‌کرد تا با رضايت آنها رقم قراردادها را رسانه‌اي کند ولي صبح ديروز در حالي که هيچ اطلاعي از تصميم وزارت ورزش براي انتشار قرارداد‌ها نداشت مسئولان وزارتخانه فهرست را در اختيار رسانه‌ها قرار داده‌اند و حتما موضوع را پيگيري مي‌کند که چرا بدون اطلاع او اسناد باشگاه را در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهند.
منبع: روزنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس