کد خبر 301049
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

رئیس فدراسیون ووشو گفت: چند مرتبه با آقای زین‌العابدین جلسه داشتیم و صحبت‌هایی داشتیم اما متاسفانه هیچ کدام از قول‌های او عملی نشد.

به گزارش مشرق، مهدی‌ علی‌نژاد اظهار داشت: برای اولین مرتبه موفق شدیم عنوان قهرمانی را در ساندای جهان بدست آوردیم و این موضوع نشان‌دهنده پتانسیل بالایی است که ووشو در ایران دارد. البته حفظ قهرمانی بسیار دشوار است و باید شرایط آن فراهم شود. این موضوع حمایت همه جانبه‌ای می‌طلبد.

وی ادامه داد: اینکه این موفقیت با مربیان ایرانی حاصل شد را می‌توانیم نقطه عطف بدانیم. ما چندین سال از مربیان چینی استفاده کردیم ولی در کنار آنها به تقویت و تربیت مربیان داخلی پرداختیم و خوشبختانه موفق شدیم به هدفمان برسیم. هرچند مشکلات زیادی پیش روی ما بود و مشکلات فراوانی مانند بودجه را نیز پیش روی خودمان می‌دیدیم.

رئیس فدراسیون ووشو ضمن انتقاد از عملکرد شبکه سه سیما گفت: واقعا از آقای زین‌العابدین مدیر شبکه سه توقع نداشتیم. چند جلسه با وی جلسه برگزار کردیم و قول‌هایی دادند اما متاسفانه هیچ کدام از این قول‌ها عملی نشد. اگر قرار است شبکه ورزش اخبار و رویدادهای ورزشی کشور را پوشش دهد پس چرا برخی رشته‌ها در شبکه سه بازهم پوشش داده می‌شوند؟

علی‌نژاد تاکید کرد: این تصمیم غلطی است که ورزش‌های مدال‌آور پوشش داده نمی‌شوند. ورزش‌های رزمی جزو ورزش‌های مدال‌آور  کشور هستند اما اصلا به این موضوع توجهی نمی‌شود. واقعا اگر قرار است متصدی پوشش برنامه‌های ورزشی شبکه ورزش باشد پس چرا رشته‌هایی مانند فوتبال، والیبال و یا کشتی از سود شبکه سه پخش می‌شوند؟

رئیس فدراسیون ووشو عنوان کرد: در نشستی که دو سال پیش با آقای ضرغامی داشتیم قرار شد که به این موارد  رسیدگی شود ولی متاسفانه هیچ اتفاقی نیفتاد. امیدوارم بازنگری‌ در این مورد صورت بگیرد. من جدا از آقای زین‌العابدین و شبکه سه سیما گله دارم. تیم‌های رزمی برای ورزش کشور در میادین مختلف مدال‌آوری می‌کنند و باید به آنها اهمیت داده شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    0 0
    تمتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس