کد خبر 300627
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

لیست قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران در حالی منتشر شد که چند ابهام در آن وجود دارد.

به گزارش مشرق، باشگاه نفت تهران پس از ایستادن در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، اقدام به انتظار لیست کامل قرارداد بازیکنان و کادر فنی کرد.

در لیست نام همه وجود دارد و کاملاً مشخص است که چه کسی چقدر پول گرفته و حداقل در این بخش ابهامی وجود ندارد، اما مساله اصلی بر روی قرارداد مدیران و برخی دیگر از اعضای باشگاه است.

آن طور که مطرح شده، قنبر زاده مدیرعامل نفت خودش با باشگاه قرارداد دارد، اما معلوم نیست که چرا اقدام به انتشار آن نکرده است. همچنین قرارداد برخی از اعضای هیات مدیره نیز منتشر نشده که این مساله ابهام آمیز است.

گفته می شود برای برخی از اعضای هیات مدیره امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده که به طور فراهم کردن این امکانات برای باشگاه هزینه بر بوده است.

آخرین نکته مربوط به مدیر رسانه ای باشگاه نفت است. این مدیر رسانه ای در لیگ سیزدهم با نفت همکاری داشت، اما قرارداد او نیز منتشر نشده است.

در مجموع باید اشاره کرد اینکه گفته می شود باشگاهی توانسته با 6، 7 میلیارد در رده سوم لیگ قرار بگیرد، خیلی حقیقت نداشته باشد، چون باید به این مسائل، هزینه های جانبی و قرارداد مدیران را نیز اضافه کرد.

منبع: گفتار نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    منم موافقم
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    بهتر بود قنبرزاده و اعضا هیات مدیره لیست مبالغ قرار داد و دریافتی خودشان را هم به رسانه می دادند ماکسیما و مگان صفر کیلو متری که یک سال است زیر پای قنبرزاده و حسین شهریاری است یا مبلغ قرارداد 100 میلیونی قنبرزاده حتی مدیر رسانه ای باشگاه
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    به دستور وزارت ورزش و شخص تاج و کوبیدن پرسپولیس قنبرزاده اقدام به انتشار لیست مبالغ قراداد کل باشگاه به جز قرار داد 100 میلیونی خودش و مدیر رسانه ای و امکانات ویژه هیات مدیره کرده کاش کل هزینه ها رسانه ای می شد نه تنها کادر و بازیکنان ناراضی و البته سر فراز که باید پاش ویژه ای در یافت می کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس