مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014-2013 با برگزاری دو بازی حساس در شهرهای منچستر و بارسلونا آغاز شد که هر دو دیدار با تساوی به پایان رسید.

تساوی منچستر یونایتد و بایرن مونیخ/ توقف بارسا در خانه
به گزارش مشرق، در آغاز دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو دیدار برگزار شد که هر دو به تساوی انجامید.
در ورزشگاه اولدترافورد منچستریونایتد که در این فصل حال و روز خوبی ندارد برابر بایر‌ن‌مونیخ، آماده‌ترین تیم حال حاضر اروپا به میدان رفت و در پایان به تساوی یک بر یک دست یافت. (فیلم خلاصه این دیدار)

در نیمه نخست بایرن مونیخ همچون دیدارهای گذشته با حفظ توپ و رد و بدل کردن پاس های کوتاه به دنبال روزنه ای برای رسیدن به دروازه میزبان بود اما عملکرد مناسب مدافعان منچستر اجازه هنرنمایی به مونیخی ها را نداد.

در دقیقه چهلم بهترین فرصت برای گلزنی منچستری ها به دست آمد اما «دنی ولبک» با ضربه ای ضعیف توپ را به «مانوئل نویر» دروازه بان بایرن مونیخ تقدیم کرد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

در این دیدار ابتدا نمانیا ویدیچ مدافع صربستانی و کاپیتان منچستریونایتد در دقیقه 58 روی ارسال کرنر رونی با یک ضربه سر دروازه بایرن را باز کرد و منچستریونایتد را یک بر صفر پیش انداخت.

تساوی منچستر یونایتد و بایرن مونیخ/ توقف بارسا در خانه

اما برتری منچستریونایتد تنها 8 دقیقه به طول انجامید و باستین شواین اشتایگر روی یک حرکت تیمی در دقیقه 66 دروازه منچستریونایتد را باز کرد و نتیجه بازی را برای بایرن به تساوی کشاند تا شاگردان گواردیولا با پشتوانه گل زده در خانه حریف در بازی برگشت پذیرای شیاطین سرخ باشند.

در دقیقه 90 این دیدار نیز شواین اشتایگر زننده گل بایرن به دلیل خطا روی وین رونی کارت زرد دوم خود را از داور بازی دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا در دیدار برگشت غایب بزرگ باواریایی ها باشد.

به گزارش مشرق، در دیگر دیدار حساس امشب بارسلونا دارنده چهار عنوان قهرمانی این رقابت ها در ورزشگاه نیوکمپ از اتلتیکومادرید پذیرایی کرد و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد تا کار سختی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد. (فیلم خلاصه این دیدار)

در دقایق ابتدایی این دیدار «جرارد پیکه» مدافع بارسلونا به دلیل مصدومیت جای خود را به «مارک بارترا» داد و چند دقیقه پس از آن، «دیه گو کاستا» مهاجم گلزن اتلتیکو نیز مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.

در دقیقه 56 این دیدار، «دیه گو» با شوتی مهار نشدنی برای اتلتیکو گلزنی کرد اما در دقیقه 71 «نیمار جونیور» پاس طلایی «آندرس اینیستا» را به گل تساوی تبدیل کرد تا کاتالان ها از شکست بگریزند.

تساوی منچستر یونایتد و بایرن مونیخ/ توقف بارسا در خانه
شاگردان سیمئونه با این تساوی بسیار امیدوار شدند تا در دیدار برگشت در ویسنته کالدرون جشن صعود به نیمه نهایی را بگیرند.

در ادامه دیدارهای این مرحله از ساعت 23:15 امشب (چهارشنبه) رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف بورسیادورتموند می‌رود و در بازی همزمان دیگر پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دو پرنس میزبان چلسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس