کد خبر 294844
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸

محمد موسوی پس از عذرخواهی و اظهار ندامت در کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت محکوم شد.

به گزارش مشرق، جلسه کمیته انضباطی با حضور نایب رئیس فدراسیون، رئیس این کمیته، رئیس سازمان لیگ، رئیس کمیته داوران، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، محمد موسوی عراقی، سرپرست متین ورامین و شاهدین و دیگر اعضا امروز برگزار شد و پس از بررسی موضوع و توضیحات طرفین و عذرخواهی و اظهار ندامت سید محمد موسوی عراقی رای ذیل صادر شد:

نظر به اینکه آقای سید محمد موسوی پس از تمرین در فدراسیون والیبال و اتمام ساعت تمرین به لحاظ سوءبرداشت و عدم هماهنگی رفتار توهین آمیز نموده است که در جلسه کمیته انضباطی با عذرخواهی و اظهار ندامت دلایلی را در توجه رفتار خود بیان نمود. با لحاظ ابراز ندامت نامبرده و پوزش از رفتار غیرورزشی خود، کمیته انضباطی با اختیارات حاصله از قوانین موجود به ویژه به استناد بند 2-40 از ماده 10 آئین‌نامه انضباطی، نامبرده دو جلسه از حضور در بازی‌های لیگ برتر محروم گردید.

همچنین با توجه به سهل‌انگاری سرپرست باشگاه در اعلام دقیق زمان تمرین به برخی بازیکنان و عدم هماهنگی در خارج شدن همزمان بازیکنان از سالن تمرین باشگاه متین ورامین به 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم گردید.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فافا ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    ملومه که هیچکس همچین قدرتیو نداره که موسوی رو از تیم ملی خط بزنههههه.....هنوز از مادر زاده نشده همچین آدمیییییی......ستاره تیم ملیه....امیدوارم همیشه بدرخشه
  • محسن ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    0 0
    انسان جايزالخطا است به هر حال موسوي به اشتباه خودش پي برد وباشجاعت وجوانمردي ابراز ندامت وپشيماني كرد .درود براين ملي پوش باشهامت .
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    0 0
    خوشحالم بخشیده شد. یک تیم ملیه و یک موسوی
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    0 0
    عشقمون همین والیباله که میتونیم باهاش پز بدیم تودنیا واحساس غرورکنیم البته کشتی هم هست ولی برد رسانه ای ومحبوبیت والیبال با کشتی و...قابل مقایسه نیست!
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    درست است که موسوی افتخار کشور است اما اخلاق شرط اصلی است نباید اجازه داد غرور ما را از مسیر راست منحرف کند .موفق باشید
  • mehraboOoon ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    0 0
    خوب یکی نیست بگه مسئولین شما که موسوی رو محروم کردین ایران دیگه سرعتی زن داره.....موسوی کاکام تا آخرش بشتت هسیم .مگه نه بچه ها......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس