مدیر تیم ملی والیبال از تشکیل جلسه برای بررسی حاشیه‌های به وجود آمده درباره‌ رفتار برخی ملی پوشان خبر داد و گفت: از نظر ما بد اخلاقی در ورزش محکوم است.

به گزارش مشرق، امیر حسین منظمی اظهار کرد: از نظر من بد اخلاقی در ورزش محکوم است. یک ورزشکار الگوی جامعه است و باید همیشه اخلاق‌مدار باشد. خود من زمانی که ورزشکار بودم وحالا که خدمتگزار جامعه ورزش هستم همواره به بحث اخلاق درورزش تاکید می‌کنم. برد و باخت‌ها فراموش می‌شود و اخلاق حرفه‌ای و جوانمردانه باقی می‌ماند.

وی افزود: ما امروز در فدراسیون والیبال جلسه‌ای داریم تا برخی از این حاشیه‌های به وجود آمده را بررسی کنیم. باید حرف‌های دو طرف را شنید و عادلانه درباره‌ی موضوع‌های مختلف قضاوت کرد. من هم مثل شما صحبت‌های زیادی را از این طرف و آن طرف شنیدم. به هر حال تمام اعضای خانواده والیبال سرمایه‌های این ورزش هستند و ما باید فضای به وجود آمده را مدیریت کنیم.

مدیر تیم‌های ملی والیبال بار دیگر تاکید کرد: مطمئن باشید که هیچ کس در فدراسیون کار غیر اخلاقی را تایید نمی‌کند چون ما به هیچ عنوان با رفتارهای ناشایست کنار نخواهیم آمد. از ورزشکاران همیشه می‌خواهیم که سرلوحه‌ی جوانان جامعه باشند و رفتار اخلاق مدارانه‌ای را در کارهای خود رعایت کنند. خوشبختانه همیشه هم والیبالیست‌ها به عنوان ورزشکاران یک رشته‌ی دانشگاهی همین طور بودند. حالا اگر هم حاشیه به وجود آمده باید مدیریت شود.

منظمی در پایان گفت: والیبال در سالهای اخیر پیشرفت‌های زیادی کرده است اما من معتقدم درخت هر چه پربارتر سربه زیرتر و شخصا فکر می‌کنم حالا که والیبالیست‌ها در معرض دید رسانه‌ها هستند باید بیش از پیش اخلاق را سرلوحه‌ی کارهای خود قرار دهند و همانطور که از نظر فنی پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم از نظر اخلاقی هم پیشرفت کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    سوالم اینه که ایا کار سید محمد بدترازکار سید مهدی بوده که محروم میشه?!!لطفا شفاف سازی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس