کد خبر 293623
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹

وزیر خارجه آلمان از اعمال تحریم‌های جدید توسط اتحادیه اروپا علیه روسیه خبر داده است.

به گزارش مشرق، فرانک والتر اشتان‌مایر، وزیر خارجه آلمان گفته گمان می‌کند برگزاری رفراندوم روز یکشنبه در کریمه گامی برای الحاق آن به خاک روسیه خواهد بود.

آقای اشتان‌مایر افزود در صورتی که تغییری در روند امور صورت نگیرد اتحادیه اروپا مجبور خواهد شد مرحله سوم تحریم‌ها علیه روسیه را در نظر بگیرد.

وزیر خارجه آلمان که پس از دیدار با همتایانش از کشورهای اروپای مرکزی در جمع خبرنگاران حضور داشت ادعا کرد روسیه در حال حاضر تمام طرح‌های کشورهای اروپایی برای کاستن از تنش‌ها در شبه جزیره کریمه را رد کرده است.

اشتاین‌مایر همچنین تصریح کرد سران کشورهای اروپایی طی روزهای آینده فهرستی از افراد روس که برای آنها ممنوعیت صدور روادید و توقیف اموال اعمال خواهد شد را تهیه خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    0 0
    الان داریم همدرد میشویم و باید هر جور شده سال 93 را با هم سال اقتصاد مقاومتی بگذاریم. همچنین این تحریم باعث تحکیم روابط ما با هم میشه. ولی حیف که هیچ کاری نمیتوانی در برابر دشمنانت بکنی و تا دم گوشت امده اند و مناطق را تصرف کرده اند. و باید یک فکری اگر بتوانی برای اینها بکنی.
  • سروش ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    0 0
    برادر من نه شرقی نه غربی چرا در هر موارد خاصی یا ما را به غرب می خواهند پیوند بزنند یا به شرق این دو با هم بازی شطرنج دارند و اصلا به منافع هیچ کس کار ندارند خداوند هر دو را به هم مشغول ساخته تا ما راه خودمان را برویم اگر سیاستمداران تعامل کار بگذارند می شود راه را آسته رفت که هیچ کس از آن دو بلوک نفهمند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس