کد خبر 284676
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

امام جمعه موقت تهران گفت: کمترین تعریف برای این روز باشکوه این است که ملت دندان‌های دشمن را در دهانش خرد می‌کند

به گزارش مشرق،  آیت الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم اهواز اظهار کرد: سلام بر خوزستان که دیروز، امروز دین خود را به اسلام ادا کرد و فردا و فردا‌ها نیز دین خود را ادا خواهد کرد.

وی ادامه داد: عبادت باشکوه شما خوبان، دفاع از اسلام، دفاع از قرآن و دفاع از میهن اسلامی از جای جای این راهپیمایی باشکوه مشهود بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه راهپیمایی هر ساله شما ملت نماد بیعت با امام راحل است تصریح کرد: راهپیمایی شما در روز 22 بهمن پیام بیعت با شهیدان انقلاب و شهیدان هشت سال دفاع مقدس را دارد ونشان از این دارد که شما راه شهیدان را ادامه داده‌اید و خواهید داد.

وی اضافه کرد: نسل اول به صحنه آمدند و سرود بسیار زیبایی را اجرا کردند، نسل دوم، نسل سوم و نسل‌های بعد نیز خود را مدیون نسل اول می‌دانند و راه نسل اول را ادامه می‌دهند.

 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه راهپیمایی امسال یک راهپیمایی ویژه است اذعان کرد: حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس و روحانیت در جای جای این مراسم دیده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این آمدن‌ها یک مانور است، مانور جزایی و ضد آمریکایی که تودهنی محکمی به یاوه سرایی‌های رئیس جمهور آمریکا، وزیر امور خارجه آمریکا و معاونان وی خواهد زد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: پیامش این بود که شما گزینه‌های روی میزتان را به رخ می‌کشید ما هم گزینه‌های روی میزمان را امروز به رخ جهانیان کشیدیم و می‌گوییم با یک دولت طرف نیستید بلکه با یک ملت به پاخاسته طرف هستید.

وی عنوان کرد: کمترین تعریف برای این روز باشکوه این است که ملت دندان‌های دشمن را در دهانش خرد می‌کند.

خاتمی با طرح این سوال که گزینه‌های روی میز آمریکا چیست؟ گفت: اولین گزینه روی میز آمریکا تشدید فشار است روز به روز فشار‌ها را اضافه می‌کند و دولت قدار و شیاد آمریکا تحریم‌های جدیدی را افزوده و با این فشار‌ها می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند.

وی ادامه داد: اگر فشار بر مردم گزینه روی میز شماست گزینه روی میز ملت ایران این است که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: این ملت، انقلاب خود را با خون پاک شهیدان به دست آوردند.

وی تصریح کرد: اینجا خوزستان است، خوزستانی که دشمن تا چند کیلومتری آن آمد همیشه شاهد ایثارگری‌های مردم این خطه از ایران بوده‌ایم و خواهیم بود.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: اگر گزینه روی میز آن‌ها فشار است، گزینه روی میز ما مقاومت هرچه افزون‌تر ملت ایران است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس