کد خبر 271649
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گازگرفتگی یک مادر و دو فرزندش در آپارتمان شخصی‌شان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا،  سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه گاز گرفتگی به آدرس خیابان جمهوری، خیابان نوفلاح، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی عوامل ایستگاه 52 را در ساعت 19:18 به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی بود، گفت: در طبقه اول این ساختمان یک واحد 80 متری قرار داشت که نگرانی همسایه‌ها از غیبت مادر و دو فرزندش، سبب شده بود که آنان را در را باز کرده و وارد خانه شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه همسایه‌ها پس از باز کردن در، با جسم بی‌حال مادر و دو فرزندش روبرو شدند، اظهار کرد: پس از آن، این افراد با 125 تماس گرفته و از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند که عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل، این زن و دو فرزندش را از خانه خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

به گفته ملکی، عوامل اورژانس پس از رویت علائم حیاتی در این سه تن، آنان را برای ادامه روند درمان، به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی علت این حادثه را استفاده از آبگرمکن دیواری قدیمی و نشت دود از سیستم دودکش اعلام کرد و گفت: بنابر اظهارات همسایگان، پیش از این نیز در سال گذشته مستاجر قبلی این واحد دچار گازگرفتگی شده بود که خوشبختانه وی نیز جان سالم به در برده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست تا برای انتخاب وسایل گرمایشی در منازل خود، از وسایل ایمنی استفاده کنند و در صورتی که از بخاری یا آبگرمکن در واحد خود استفاده می‌کنند، حتما منافذی را برای ورود و خروج هوا باز گذاشته و از بستن تمام راه‌های ورود و خروج هوا خودداری کنند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان در ساعت 20:10 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس