1000 نفر از نخبگان ورزش باستانی از کاندیداتوری طلوع کیان در انتخابات فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای حمایت کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از پیشکسوتان، برگزیدگان جشنواره های مرشدان برتر ایران، مدرسان، مدیران زورخانه ها، پهلوانان، مربیان، داوران، روسای قبلی فدراسیون، روسای سابق هیئت های استانی، اساتید و دانشجویان رشته پهلوانی و زورخانه ای، اساتید و دانشجویان رشته تربیت بدنی، باستانی کاران ایثارگر، جانباز و معلول، قهرمانان و ملی پوشان پیشکسوت و کنونی ورزش پهلوانی و زورخانه ای از 31  استان کشور در نامه ای از کاندیداتوری فرهاد طلوع کیان، دبیر اسبق فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای حمایت کردند.

این نامه سرگشاده خطاب به دکتر سید نصرالله سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان و ریاست مجمع عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای نوشته شده و به امضای بیش از 1000 نفر از نخبگان ورزش باستانی کشور رسیده است.

در این بیانیه آمده است:

"از اینکه پس از 3 سال بلاتکلیفی و ابطال 3 باره ثبت نام و لغو انتخابات ریاست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با دخالت محرز برخی مسئولین سابق سازمان تربیت بدنی و وزارت وقت ورزش و جوانان، بالاخره این انتخابات در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته، قدردانی نموده، امیدواریم شاهد تشکیل مجمعی قانونی و متشکل از افراد شایسته باشیم که با حضور مدیری مجرب و استادی قانونمدار چون جنابعالی و وزیر فرهیخته دانشگاهی، توقعی بی جا نیست.

اینجانبان ضمن احترام به همه افرادی که برای انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کرده اند، حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری مدیر جوان و مجرب، خادم پرتلاش، مغز متفکر و متحول کننده ورزش پهلوانی و زورخانه ای، آقای فرهاد طلوع کیان ( قهرمان، مربی، مدرس، داور و دبیر اسبق فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، مدیرمسئول روزنامه ایران ورزشی و معاون فنی فدراسیون جانبازان و معلولین ) اعلام می نماییم. با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون، آماده هرگونه کمک به رشد و توسعه ورزش اصیل ایران عزیز هستیم."

لازم به ذکر است 10 نفر برای انتخابات ریاست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ثبت نام کرده اند که یک نفر انصراف داده است. در میان ثبت نام کنندگان، نام محمدرضا طالقانی سرپرست کنونی فدراسیون هم به چشم می خورد که به دلیل بازنشستگی نمی تواند در انتخابات حضور داشته باشد. مجمع عمومی انتخابات ریاست این فدراسیون 28 آذرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    0 0
    مثل همیشه انشا‌الله حق به حق دار می‌رسد و اصلح‌ترین فرد که به نظر ۱۰۰۰ نفر از قهرمانان و بزرگان ورزش اقای طلوع کیان میباشند به عنوان ریاست ورزش باستانی انتخاب میشوند و فدراسیون را از این سر در گمی و انحراف نجات میدهند و روند رو به رشد گذشته خود را با سرعت بیشتری در دستور کار قرار میدهند،یا علی‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس