اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در هفتمین گردهمایی تقدیر از فعالان اقامه نماز با کسب رتبه ی اول در میان سایر ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شایسته ی تقدیر ویژه شناخته شد.

به گزارش فرهنگی مشرق، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در هفتمین گردهمایی تقدیر از فعالان اقامه نماز با کسب رتبه ی اول در میان سایر ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شایسته ی تقدیر ویژه شناخته شد.

در هفتمین گردهمایی تقدیر از فعالان اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی؛ نایب رئیس ملس شورای اسلامی، حمیدرضا ارباب‌سلیمانی؛ دبیر ستاد اقامه نماز و جمعی از معاونین و مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با کسب رتبه ی اول به دلیل انجام فعالیتهای پژوهشی، فرهنگی، هنری و رسانه ای شاخص و اهتمام دائمی به اقامه ی نماز، شایسته ی تقدیر ویژه شناخته شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم تاکید کرد: وضعیت فرهنگی پیچیده و ظریف کنونی ایجاب می کند که از شیوه های جذاب و تازه برای ترویج فرهنگ نماز بهره بگیریم زیرا جوان امروز نصیحت مستقیم و لحن تحکمی را بر نمی تابد.

وی در ادامه ضمن  تقدیر از فعالان اقامه نماز اظهار داشت: نکته ای که درباره تکالیف و مسئولیت های فعالان نماز به ذهن می رسد این است که سبک زندگی اسلامی پیش از هر چیز با فراگیر شدن نماز در جامعه تحقق می یابد.

علی جنتی در سخنان خود نماز را مهمترین سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن دانسته و خاطر نشان ساخت: باید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بهترین شیوه های دعوت به نماز باشیم که دعوت شونده ابتدا شیرینی نماز و بندگی را با عمق وجود بچشد تا در هنگام تنهایی، نیازی به محرک های بیرونی نداشته باشد.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس