کد خبر 264257
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

سرهنگ مهری مصاحبه‌ای با خبرگزاری مهر در 20 روز اخیر نداشته است و این مصاحبه مربوط به اوایل مهرماه است که در آن سرهنگ درخصوص حجاب صحبت نکرده بلکه در ارتباط با مواد مخدر مصاحبه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روز گذشته خبرگزاری مهر مصاحبه‌ای را به نقل از رییس پلیس فرودگاه کشور مبنی بر ممنوعیت پرواز بدحجاب‌ها منتشر کرد.

مصاحبه‌ای که در آن سرهنگ «حسن مهری» اصلاح حجاب را شرط پرواز در فرودگاه عنوان کرده و گفته: «طرح امنیت اخلاقی با قدرت در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا می‌شود. بر اساس این طرح از ورود بدحجاب‌ها به سالن‌های فرودگاه جلوگیری می‌شود. این افراد در مرحله اول تذکر دریافت می‌کنند و در صورتی‌که حجابشان را اصلاح نکنند حق ورود به سالن و پرواز را ندارند.»

پیگیری‌های «شرق» از روابط عمومی پلیس فرودگاه‌ها برای بررسی چرایی ایراد این سخنان از سرهنگ مهری به تکذیب این ماجرا از طرف موسوی، مسوول روابط عمومی پلیس فرودگاه‌ها رسید.

وی گفت: «سرهنگ مهری چنین مصاحبه‌ای با خبرگزاری مهر در 20 روز اخیر نداشته است و این مصاحبه مربوط به اوایل مهرماه است که در آن سرهنگ درخصوص حجاب صحبت نکرده بلکه در ارتباط با مواد مخدر مصاحبه کرده‌اند.»

وی ادامه داد: «مجموعه در حال حاضر مشغول تنظیم تکذیبیه این خبر است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    0 0
    نظرات مخاطبان در همان خبر نشان می داد که چنین وعده ی مبارکی را باور نمی کنند !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس