يك منبع آگاه در دستگاه قضايي از رسيدگي به پرونده سه نماينده مجلس متهم در پرونده فساد بزرگ مالي مشهور به اختلاس سه هزار ميلياردي خبر داد.

به گزارش مشرق، يك منبع آگاه در دستگاه قضايي از رسيدگي به پرونده سه نماينده مجلس شوراي اسلامي متهم در پرونده فساد بزرگ مالي خبر داد.

وي در گفت‌وگو با ايرنا افزود: اين پرونده در شعبه ۷۶ دادگاه كيفري استان تهران رسيدگي شد و هفته آينده از طريق سخنگوي قوه قضاييه اطلاع رساني مي شود.


** تعيين شعبه هم عرض پرونده اختلاس از بيمه ايران
وي همچنين از تعيين شعبه هم عرض احكام نقض شده پرونده اختلاس از بيمه ايران خبر داد و گفت: شعبه ۷۹ دادگاه كيفري استان تهران به عنوان شعبه هم عرض اين پرونده براي رسيدگي مجدد تعيين شده است.

شامگاه سه شنبه هفته گذشته، ديوان عالي كشور احكام قطعي ۱۲ نفر از متهمان پرونده بيمه ايران را از طريق دفتر سخنگوي قوه قضاييه منتشر كرد.

ديوان عالي كشور در اين پرونده، تعدادي از متهمان را تبرئه و احكام ۲۲ نفر از متهمين پرونده را نقض كرد كه جهت رسيدگي مجدد به شعبه هم عرض ارجاع شد.


** رسيدگي به پرونده عامل جنايت خيابان شهيد مدني در شعبه ۷۱
وي همچنين از تعيين شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان تهران به عنوان شعبه رسيدگي كننده به پرونده عامل جنايت خيابان شهيد مدني تهران خبر داد.

پيش از اين عامل جنايت خيابان شهيد مدني به اتهام محاربه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضي صلواتي محاكمه و به اعدام محكوم شده بود كه اين حكم از سوي ديوان عالي كشور تأييد شد.

به دليل اينكه پرونده ياد شده علاوه بر شكايت مدعي‌العموم يك شاكي خصوصي هم دارد، پرونده براي رسيدگي به شكايت شاكي خصوصي به دادگاه كيفري ارجاع شده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس