کد خبر 240686
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

تیم ملی تیراندازی با کمان تنها به خاطر 38 میلیون تومان امروز از داشتن سرمربی تیم ملی محروم است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در حالی که تا به امروز 3 مرحله از مراحل 4 گانه جام جهانی سپری شده و ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها نتایج ضعیفی به دست آورده‌اند در آستانه مرحله چهارم و پایانی این رقابت‌ها تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان همچنان از داشتن سرمربی محروم است و مربیان برای انتخاب مربی جدید همچنان امروز و فردا می‌کنند.

نکته قابل توجه اینکه در حالی سلیم‌اف تاجیکستانی به خاطر عدم دریافت قراردادش از همکاری با فدراسیون طفره می‌رود که وی نیز در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی قرار دارد و در صورتی که قرارداد وی پرداخت شود، این مربی تاجیک دوباره کار خود را با تیم ملی از سر خواهد گرفت.

با این حال و پس از پیگیری‌های خبرنگار فارس، مشخص شد که قرارداد سلیم‌اف در مدت همکاری‌ حدود یک ساله‌اش با تیم ملی تیراندازی با کمان حدود 38 میلیون تومان بوده و فدراسیون تیراندازی با کمان تنها به خاطر عدم پرداخت این مبلغ ناچیز امروز سرمربی ندارد و ملی‌پوشان این رشته بدون داشتن سرمربی خود را برای حضور در میادین بین‌المللی آماده می‌کنند. البته سلیم‌اف از مرحله دوم هیچگاه دیگر تیم ملی را همراهی نکرده بود.

زمانی که سلیم‌اف تیم را تمرین می‌داد نتایج ضعیفی برای کمانداران ایران به دست می‌آمد، حال مشخص نیست امروز و در نبود سرمربی، چه نتایجی برای تیم ملی به دست خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس