يک خاخام آمريکايي گفت: عليرضا عسگري، نخستين قرباني جنايت هاي رژيم اسرائيل نيست و احتمالاً آخرين آن نيز نخواهد بود.

به گزارش مشرق، خاخام 'داويد وايس' به ايرنا گفت: اينکه يک روزنامه اسرائيلي تأييد کند که آن رژيم، عليرضا عسگري را ربوده و حتي اعتراف کند که در زندان هاي اسرائيل کشته شده است، جاي تعجبي ندارد و فقط يک رسوايي بر بيشمار رسوايي هاي رژيم اسرائيل است.
وي با بيان اينکه "اشغالگري، ارعاب، آدم ربايي و ترور اساس رژيم نامشروع اسرائيل است"، افزود: در تاريخ شصت و چند ساله بسته شدن نطفه رژيم اسرائيل، نمونه هاي زيادي از اقدامات ضد انساني ديده مي شود.
خاخام وايس گفت: اسرائيل مي داند موجوديتش از اساس غيرقانوني است، چه بر اساس نص صريح تورات که تشکيل دولت توسط قوم يهود را نفي مي کند و چه از لحاظ موازين و قوانين بين المللي که همه مي دانند نطفه اين رژيم بر پايه زور و خدعه و حمايت قدرت هاي خارجي و به خصوص انگليس بسته شده است و هيچ گونه مشروعيتي ندارد.
وي افزود: مشروعيت نداشتن اسرائيل را گردانندگان صهيونيست آن قبل از هر کسي مي دانند و مي دانند که به غير از آمريکا و متحدان غربي اش و آن هم صرفاً به خاطر حفظ منافعشان در منطقه خاورميانه، کسي از اين رژيم حمايت نمي کند.
اين خاخام آمريکايي تصريح کرد: علاوه بر اين، درصد زيادي از يهوديان جهان يعني آنهايي که توسط صهيونيست ها مغزشويي نشده اند، با موجوديت اسرائيل از اساس مخالف هستند.
خاخام وايس گفت: طبيعي است که در چنين فضايي صهيونيست ها به هر شيوه و حيله اي متوسل مي شوند تا بتوانند اين موجوديت متزلزل را چند صباحي ديگر حفظ کنند.
وي يکي از شيوه هاي متداول اين رژيم را ارعاب و ترور دانست و گفت: اين شيوه، روشي است که از ابتداي برپايي اين رژيم غير قانوني، در مورد ملت هاي ديگر و حتي با يهودياني که به ماهيت آنها پي برده اند و با آنها به مخالفت برخاسته اند، اعمال مي شود.
اين خاخام آمريکايي گفت: در واقع صهيونيست ها، حتي قبل از تشکيل اين رژيم و در زماني که به کمک انگليس ها، زمينه هاي اين تجاوزات را فراهم مي کردند، به اين گونه ترورها، حتي در مورد بسياري از خاخام هاي يهودي که در مقابل خواست ها و اهداف پليد آنها ايستادگي مي کردند و زبان به اعتراض مي گشودند، دست مي زدند.
وي افزود: يکي از نمونه هاي اين ترورها ترور دکتر 'يعقوب دهان' بود که در سال 1920 ميلادي و قبل از تشکيل دولت صهيونيستي صورت گرفت و دليلش هم آن بود که دکتر 'دهان' تصميم گرفته بود به پارلمان انگليس برود و بگويد که صهيونيست ها نمايندگان واقعي قوم يهود نيستند و به همين دليل صداي او را خفه کردند.
خاخام وايس گفت: 'موشه هرش' يکي ديگر از قربانيان سياست هاي تروريستي اين رژيم است که به دليل حمايت از فلسطينيان و انتقاد از سران صهيونيست، ماشين ترور اسرائيل با پاشيدن اسيد به چشمانش، او را کور کردند.
او همچنين به قتل تعداد زيادي از مردم يهود و غيريهود اشاره کرد و گفت: زمان اين رويداد غيرانساني را به ياد نمي آورم، اما اين اتفاق در مصر رخ داد و سعي کردند تا اين جنايت ها را به گردن مصري ها بياندازند و يکي از ژنرال هاي صهيونيست طراح اين قتل ها بود.
خاخام وايس گفت: نمونه اين گونه اقدامات تروريستي را که گردانندگان رژيم صهيونيستي براي ارعاب مردم جهان و نيل به اهداف پليدشان انجام مي دهند، زياد است.
اين خاخام آمريکايي تصريح کرد: صهيونيست ها مذهب يهود را دزديده اند و با استفاده از نام اين مذهب به خونريزي و تجاوز و زورگويي و تعدي به حقوق ديگران مي پردازند، اما مردم جهان به اين حقيقت پي برده اند که اين ها نمايندگان مذهب يهود نيستند.
از وي سوال شد: در اين ميان، تکليف اين به اصطلاح جامعه بين الملل که از همه جايش شعار حمايت از حقوق انسان ها و جلوگيري از تجاوز و ظلم و غيره شنيده مي شود، چيست؟ و چرا جامعه بين الملل اقدامي انجام نمي دهد؟
وايس گفت: جامعه بين الملل به دو دسته تقسيم شده است. يک دسته کشور هايي مانند ايران و برخي کشورهاي خاورميانه و قاره آمريکا طعم جنايت هاي صهيونيست ها را چشيده اند، دسته ديگر هم کشور هايي هستند که گوششان به دهان آمريکا و متحدين غربي آنها است که صهيونيست ها تا مغز استخوان در آنها ريشه دوانده است و يوغ به گردنشان انداخته است.
وي ايستادگي کشورهاي در زمره دسته نخست را ستود و گفت: دسته دوم کشور هايي هستند که به دليل نفوذ و فشار صهيونيست ها، صدايشان خاموش است و به گوش کسي نمي رسد.
خاخام وايس گفت: اميدمان از دست نرفته است و در همين آمريکا با ادامه تلاش سعي مي کنيم، مردم را از حقايق آگاه کنيم و چهره واقعي اين رژيم و حاميان آمريکايي آن را به جهانيان نشان بدهيم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس