کد خبر 22197
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱

آلبوم موسيقايي "عشق عليه السلام" با صدا و اشعار عليرضا قزوه از سوي مرکز موسيقي حوزه هنري منتشر شد.<BR>

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه خبري حوزه هنري، آلبوم موسيقايي موسيقايي "عشق عليه السلام" سومين آلبوم از سلسله آلبوم‌هاي صداي شاعر به آهنگسازي مزدا شاهاني و شعر و اجراي عليرضا قزوه از سوي مرکز موسيقي حوزه هنري منتشر شد.

اين آلبوم 15 قطعه موسيقايي دارد و 35 بيت از اشعار قزوه در اين آلبوم به مدت يک ساعت خوانده شده است.

نوازندگان آلبوم "عشق عليه السلام" عبارت از ژوبين محمودي(دف و کوزه)، زمان خيري(ني)، کاميار فانيان(تنبور و سه‌تار)، حسين روزبهاني(بم‌تار و سه‌تار)، سعيد عزيزي(پيانو)، حميد مجدي(سمپلينگ و کيبورد)، (مزدا شاهاني( تار، بم‌تار، تنبور و سه‌تار) و حبيب تولايي(آواز) هستند.

يادآور مي‌شود مرکز موسيقي حوزه هنري پيش از اين در برنامه صداي شاعر آلبوم هاي "شب عاشقي" به آهنگسازي اميد فتح‌اللهي با شعر و صداي پرويز بيگي‌حبيب‌آبادي و "داغ سوداي محمد" به آهنگسازي حاند صغيري با شعر و صداي يوسف‌علي ميرشکاک را منتشر کرده و سه آلبوم ديگر با شعر و صداي علي معلم‌دامغاني، محمدعلي بهمني و احمد عزيزي در دست انتشار دارد.

لازم به ذکر است مزدا شاهاني ليسانس موسيقي از دانشگاه سوره و متولد سال 51 در شهر لنگرود است و تاکنون در آثاري از جمله "همشهري خوبم"(ملودي ساز، تنظيم کننده، ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده، "باهم بخونيم"(نوازنده گيتار و خواننده)، "شب و ستاره"(نوازنده گيتار)، "مترسک"(ترانه سرا)، "شعر نفس‌گير"(ترانه سرا) و "برکت"(ترانه سرا)، آلبومي با صداي محمد اصفهاني حضور داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس