کد خبر 211092
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

یک مادر آمریکایی در حالیکه نوزاد ۱۰ ماهه خود را در آغوش گرفته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد اما نوزادش هیچ آسیبی ندید.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: یک مادر آمریکایی اهل ایالت «آلاباما» در حالیکه در مقابل در ورودی آپارتمانش پسر 10 ماهه خود را در آغوش گرفته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

پلیس به خبرنگاران اعلام کرد که «شری ویلیامز» 24 ساله در حالیکه نوزاد خود را در آغوش گرفته بود مورد اصابت گلوله افراد مسلح قرار گرفت اما مقامات به آسوشیتدپرس اعلام کردند که دو مرد در نزدیکی یک فروشگاه با یکدیگر درگیر شدند و یکی از آنها در امتداد خیابان فرد دوم را دنبال کرد و به سمت او آتش گشود.

زن 24 ساله آمریکایی در مسیر این تیراندازی قرار گرفت و جان خود را در همان صحنه از دست داد اما نوزاد خود را نجات داد و هیچ آسیبی به او نرسید.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به حوادث بسیار زیادی منتهی می‌شود و بسیاری جان خود را در این حوادث از دست می‌دهند.

هنوز هیچ فردی به عنوان مظنون این حادثه شناخته نشده است.

در حادثه‌ای دیگر، مأموران پلیس «بوستون» اعلام کردند که دو مرد در پارک «راکسبری هایلند» بوستون مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها به شدت مجروح شده و نفر دوم جراحات خفیفی دارد.

پلیس دو فرد مجروح را با آمبولانس به مرکز پزشکی بوستون منتقل کرده است و محل حادثه را مسدود کرده است. تیراندازی در پارک هایلند راکسبری به ندرت رخ می‌دهد و هنوز هیچ مظنونی برای این حادثه پیدا نشده است.

در یکی از تراژدی‌های هولناک تیراندازی در آمریکا، یک جوان 20 ساله به دبستان «سندی هوک» در منطقه نیوتاون ایالت «کانتیکت» حمله کرد و 20 کودک 6 تا 7 سال و 7 فرد بزرگسال را کشت.

این رخداد واکنش‌های بسیار زیادی را به همراه داشت به طوریکه «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا خواستار وضع قوانین شدیدتری برای کنترل حمل سلاح شد اما لابی سلاح به اندازه‌ای در آمریکا قوی است که اعضای کنگره این لایحه را رد کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس