به گزارش مشرق، مهمترین عناوین اقتصادی شنبه 19 اسفند به شرح زیر است:

ارسال پرونده خودروهای دپوشده به تعزیرات

معاون بازرسی سازمان حمایت از ارسال پرونده خودروهای دپوشده به تعزیرات خبر داد و گفت: به محض اینکه دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری خودرو بیاید با متخلفان برخورد شدید می‌کنیم.

درخواست از مردم ایران برای خرید خودرو

به دنبال کاهش شدید فروش خودرو در کشور خودروسازان با اعلام برخی شرایط خاص در فروش و نیز هشدار نسبت به آینده از مردم خواستند خرید را آغاز کنند!

بودجه چگونه خرج می شود؟ +نمودار

اعتبارات عمومی بودجه را می توان به چهار طبقه امور عمومی،امور اقتصادی ، امور دفاعی و امنیتی و امور اجتماعی و فرهنگی تقسیم کرد. سهم هر کدام از این امور بیانگر اهمیت اجزای آن در ماموریت ها و سیاست های دولت است.

یارانه کالاهای اساسی 2 برابر می شود

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی از دو برابر شدن یارانه کالاهای اساسی در سال آینده خبر داد.

راهکار بانک مرکزی برای کاهش نقدینگی

یک عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به اقدامات بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی، گفت: در سال جاری دسترسی بانک‌ها به خط اعتباری بانک مرکزی کاهش یافته که این مساله در کنار سایر اقدامات، به کاهش رشد نقدینگی کمک می‌کند.

آخرین قیمت کالاهای اساسی در بازار

هرچه که به انتهای سال نزدیک می‌شویم، بازار خریدهای نوروزی نیز رونق می‌گیرد و تب و تاب مردم برای خرید بیشتر می‌شود. در این میان، با توجه به اینکه سفرهای نوروزی از اوایل هفته آینده، رسما آغاز می‌شود، برخی از مردم ترجیح می‌دهند که این هفته خریدهای خود را به پایان رسانند.

لایحه حمایت از خانواده تایید شد

شورای نگهبان 4 طرح و لایحه مصوب مجلس شورای اسلامی را مغایر قانون اساسی ندانست و دو مصوبه را مغایر موازین شرع و قانون اساسی خواند.

عکس/ صفحه اول روزنامه های اقتصادی


بازار تعیین کننده نرخ خودرو شد

با کمتر شدن نرخ خودروها در بازار آزاد نسبت به قیمت‌های رسمی آنها به نظر می‌رسد که در حال حاضر قیمت خودرو نه از سوی مسوولان و خودروسازان بلکه توسط بازار تعیین می‌شود.

واردات 126 میلیون دلاری کالای آمریکایی

تازه‌ترین آمار گمرک ایران حاکی از واردات 126 میلیون دلاری ایران از آمریکا طی 11 ماهه سال جاری است.

خودرو فردا چقدر ارزان می‌شود؟

در جلسه فردا یکشنبه شورای رقابت با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان خودروسازان و رئیس شورای رقابت تکلیف قیمت جدید خودروها مشخص خواهد شد؛ جلسه‌ای که از آن به عنوان جلسه مرگ و زندگی شورای رقابت درباره این بازار یاد می‌شود.

جزئیات افزایش تسهیلات ساخت مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی جزئیات افزایش تسهیلات ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده به 30 میلیون تومان را تشریح کرد.

اصلاح قانون کار به‌طور کامل تغییر می‌کند

نائب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران از آغاز فعالیت کمیته حقوقی اصلاح قانون کار و بررسی دوباره این قانون پس از برگزاری نشست با کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: کمیسیون معتقد است لایحه ارسالی دولت به صورت کامل تغییر خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس