کد خبر 199582
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷

در دیدار دانشجویان بسیجی با خانواده شهید محمد معماریان در قم، مادر بزرگوار شهید از هدیه فرزندش به او بعد از شهادت و شفای بیماری‌اش سخن گفت.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مادر شهید معماریان در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه قم گفت: ماجرای اهداء شال و شفای بیماری از طرف فرزند شهیدم مصداق آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون است.

وی اظهار داشت: این ماجرا در سال 1365 اتفاق افتاده و تاکنون 25 سال است که منزل شهید را محل رفت و آمد عاشقان و دلدادگان مکتب شهدا کرده است.

اشرف سادات منتظری در تشریح ماجرای اهداء شال افزود: در محرم سال 65 در پی حادثه‌ای از ناحیه پا به شدت آسیب دیدم و از اینکه نتوانستم به نحو شایسته در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کنم، به درگاه خداوند ابراز ناراحتی کرده و طلب شفا کردم.

وی ادامه داد: صبح روز عاشورا بعد از قرائت زیارت عاشورا در عالم رؤیا دیدم چند از شهدای عزیز از جمله فرزندم محمد در مسجد المهدی قم به دیدارم آمده و محمد پس از گفت‌وگو شال سبزی را که از خدمت سالار شهیدان آورده بود روی پایم قرار داد.

مادر شهید معماریان بیان داشت: زمانی که از خواب بیدار شدم در کمال شگفتی باندها را دیدم که از پایم گشوده شده و شال سبز روی پایم قرار داشت و دیگر دردی احساس نمی کردم.

وی در خصوص حوادث بعد از این جریان ادامه داد: خبر این ماجرا به محضر آیت الله گلپایگانی(ره) رسید و پس از شرح آن موضوع شال خوشبوی معطر به عطر حسینی(ع) مورد تصدیق ایشان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این ماجرا را سندی برای اثبات زنده بودن شهدا و همچنین منزل شهید را سال‌ها پایگاهی برای آرمان های اسلام و انقلاب قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهره غفاری IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    0 0
    سلام من هم خیلی مشکل دارم مرا دعا کنید بسیار عالی بود یا حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس