یک رسانه اصلاح‌طلب امروز با انتشار صحبت‌های یکی از اعضای ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان، تیتری نادرست را برای صحبت‌های وی برگزید و مدعی شد که ائتلاف سه‌گانه به نفع یک کاندیدای بالقوه اصلاح‌طلب منحل خواهد شد!

گروه سیاسی مشرق ــ ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان که چندیست با حضور محمدباقر قالیباف، دکتر علی‌اکبر ولایتی و دکتر غلامعلی حداد عادل تشکیل شده است از روز اول اعلام حضور با مخالفت‌های گسترده‌ای از جانب طیف‌های منتقد و مخالف خود مواجه شد.

واکنش‌هایی که البته ناگفته نشان می‌داد حرکت اصولگرایانه به سمت وحدت تا آن اندازه مهم و تأثیرگذار هست که مخالفان از هم‌اکنون باید به فکر مخاصمه و مقابله با آن باشند.

ائتلاف سه‌گانه البته یکی از اصلی‌ترین پیام‌های خود را برای اصلاح‌طلبان به همراه داشت و این پیغام مفهومی را به جبهه آنان مخابره کرد که حضور در انتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم برای اصلاح‌طلبان و با هر کاندیدایی که معرفی کنند بسیار دشوار و نفسگیر خواهد بود.

این حقیقت البته برای اصلاح‌طلبان چندان غیر قابل هضم هم نبود و لذا پیش بینی می‌شد که آنان دیر یا زود پروژه تخریب ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان و کاندیداهای حاضر در این ائتلاف را کلید بزنند.

روزنامه اصلاح‌طلب آرمان روابط عمومی یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلبان است که طی ماه‌های اخیر مطالب مختلفی را با هدف تئوریزاسیون "اغتشاشات خیابانی"، تهدید اصولگرایان و مخالفان و منتقدان آقای هاشمی رفسنجانی و ... منتشر کرده است.

این رسانه اصلاح‌طلب در شماره امروز(دوشنبه) و در یکی از تیترهای نیم‌تای اول خود، دست به انتشار یک تیتر دروغ درباره ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان زد.

به گزارش مشرق، آرمان روابط عمومی در تیتر مطلب خود که ظاهراً برای پرداختن به صحبت‌های علی‌اکبر ولایتی در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه وی انتخاب شده است، نوشت: "احتمال کناره‌گیری ائتلاف 1+2 به نفع آیت‌ا... ‌هاشمی"!


تیتر نادرست یک رسانه اصلاح‌طلب برای تخریب ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان

این در حالی است که نگاهی به متن منتشر شده صحبت‌های دکتر ولایتی در رسانه‌های مختلف و حتی در مطلب روزنامه اصلاح‌طلب آرمان نیز اینطور می‌گوید که هیچ جمله‌ای که ظاهر یا معنای آن با تیتر روزنامه آرمان همخوانی داشته باشد وجود ندارد و اساساً گفته هم نشده است.

دکتر ولایتی در بحث موضع خود نسبت به آیت‌الله هاشمی به خبرنگاران تأکید کرده بود که تابع تصمیمات ائتلاف سه‌گانه است.

جالب آنکه اساساً مفهومی هم به نام کناره‌گیری ائتلاف به نفع هیچ کاندیدایی در مصاحبه مطبوعاتی ولایتی مطرح نشده است.

تیتر نادرستی که آرمان روابط عمومی برای مطلب خود برگزیده است ظاهراً مربوط به این قسمت از مصاحبه است:
"خبرنگاری دیگر از ولایتی درباره تغییر احتمالی در ائتلاف، با حضور ‌هاشمی‌رفسنجانی در عرصه و کناره‌گیری او به نفع وی سوال کرد که ولایتی پاسخ داد: بنده تابع تصمیم‌گیری در ائتلاف سه‌گانه هستم و هر چه در این مجموعه تصمیم گرفته شود، عمل می‌کنم."

نکته دیگری که در تیتر نادرست روزنامه اصلاح‌طلب آرمان روابط عمومی قابل تأمل است اشاره تیتر دروغین آنها به "کناره‌گیری یک ائتلاف سیاسی" آنهم "به نفع آیت‌الله هاشمی" است.

این رسانه اصلاح‌طلب که چندی قبل طی یادداشتی اینطور نوشت که اگر اصلاح‌طلبان به قدرت برسند "اصولگرایان در امان نخواهند بود"! همواره عطش زیادی را به کاندیدا کردن آیت‌الله هاشمی 78 ساله از خود نشان داده است و لذا بدیهی است که مطالب نادرست خود را با سمت و سویی طراحی کند که از انتهای آن، ماجرای کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی که از یکسال قبل نیز قابل رصد بود، استنباط شود.
و جالب آنکه گویا این راهبرد حتی به قیمت گفتن مطالب نادرست نیز باید اجرا شود.
مطالب نادرستی که البته بر اساس اخبار موجود در حوالی آیت‌الله هاشمی نیز به صورت کانالیزه‌ای پمپاژ می‌شوند تا بتوانند آیت‌الله 78 ساله را به این نتیجه برسانند که مردم ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دولت یازدهم، دل به آمدن ایشان بسته‌اند.

تیتر نادرست این رسانه اصلاح‌طلب علیه ائتلاف سه‌گانه و کاندیداهای اصولگرا اما آغاز ماجراست.

باید اذعان کرد که ائتلاف سه‌گانه باید منتظر حملات بیشتری نیز از جانب فتنه‌گران و جریان رسانه‌ای حامی آنان باشد.

این در حالی است که محافل انحرافی نیز قصد ندارند از قافله فتنه‌گران باز بمانند و در این زمینه حتماً به راهبرد دروغ‌پراکنی علیه ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان و مکانیزم وحدت دست خواهند یازید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حب مسکو ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    این ائتلاف به مرام موسی و هارون است/کنون اعصای موسی به دست هارون است/
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    مرگ بر اصلاح طلبان لا مذهب وبی اخلاق
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    حتما ائتلاف رای آور و قوی هست که ازش میترسند و اگر نه این همه کاندیدا
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    درعلم سیاست هراتفاقی قابل رخ دادن است.درضمن تیترروزنامه می گویداحتمال .این یک پیش بینی است که می تواند رخ بدهدیااشتباه ازکاردربیاید.دروغی نوشته نشده بلکه یک نظریه است
  • ضد ارتجاع ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    هیچ اصلاح طلبی از انتخاب قالیباف بعنوان رئیس جمهور ناراحت نمیشه
  • شيرازي ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    احمدي نژاد سوزوندتتتون به اصلاح طلبا فوت ميكنيد
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    رهبر معظم انقلاب (۱۳۸۰/۰۸/۱۲) : اصلاح طلبی انقلابی نقطه مقابل اصلاح طلبي امريکايي هست منبع : http://www.leader.ir/langs/fa/?p=bayanat&id=2179
  • رضا ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    مقام معظم رهبری:اگر کسانی که در قم دست به چنین کارهایی زدند واقعا حزب اللهی هستند خوب نکنن این کارها رو. . .شما هم اگر مومن هستی مر گ بر نگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس