کد خبر 198342
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰

کارشناسان، مقامات و متخصصان علوم پزشکی انجمن کاردیولوژی اروپا در نشست سالانه این انجمن به بررسی نقش فقر و تنگدستی در افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی خواهند پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، این کارشناسان خاطرنشان کردند: با توجه به مشکلات اقتصادی اخیری که در کشورهای مختلف اروپایی ایجاد شده، بسیاری از مردم بیش از گذشته با خطر ابتلا به ناراحتی‌های قلبی و عروقی مواجه هستند.

به گزارش یونایتدپرس، دکتر «دونا فیتزسایمون»، رییس شورای پرستاری از بیماران قلبی – عروقی و تخصص‌های مرتبط در آستانه برگزاری این کنفرانس اظهار داشت: یکی از راه‌کارهای مهم برای کاهش این مشکل، کمک گرفتن از افرادی است که در وضعیت مناسب‌تری به لحاظ اجتماعی و اقتصادی هستند.

در این کنفرانس موضوعات بهداشتی و پزشکی از جمله پراکندگی و عدم انسجام خدمات مراقبت‌های بهداشتی از بیماران قلبی و کاهش امکانات پرستاری و رفع نابرابری‌ها در ارائه این خدمات مورد بحث قرار خواهد گرفت.

قرار است بیش از 600 هیات نمایندگی از اروپا، آمریکای شمالی، آسیا، استرالیا و نیوزلند در این کنفرانس حاضر شوند. این نشست بین‌المللی در روزهای 22 و 23 ماه مارس سال جاری در اسکاتلند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس