کد خبر 198062
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴

ناتاشا کامپوش در روز اول نمایش فیلم «۳۰۹۶ روز» در شهر وین اتریش حضور یافت. این فیلم براساس کتاب او ساخته شده است و هشت سال و نیم اسارت او را روایت می کند.

سرویس فرهنگی مشرق - در سال ۱۹۹۸ میلادی، هنگامی که ناتاشا ده ساله بود توسط ولفگانگ پریکلوپیل ربوده شد. وی موفق شد در سال ۲۰۰۶ میلادی از خانه ای که زندانی شده بود فرار کند.


آنتونیا کمپبل هیوز، هنرپیشه بریتانیایی نقش ناتاشا را در فیلم بازی می کند. او می گوید: «به نظرم فیلم، به خوبی آنچه در نظر ما بود را به مردم نشان می دهد. یعنی داستان و قدرت یک فرد و توانایی بقای افراد در شرایط مختلف. همچنین جنبه های مجهول یک ارتباط که شاید مردم درک نکنند.»


ناتاشا در اتاقی که فقط شش متر مربع مساحت داشت و بدون پنجره بود، خاطرات روزانه خود را بر روی کاغذ توالت می نوشت. فیلم، صحنه های تجاوز مکرر و خشونت جسمی و روحی ولفگانگ پریکلوپیل را نشان می دهد.


تور لینهارت، هنرپیشه دانمارکی، نقش پریکلوپیل را ایفا می کند که پس از فرار ناتاشا خودکشی می کند. او می گوید: «به اینکه چرا این داستان باید گفته شود و چرا باید فیلم آن را ساخت، بسیار فکر کردم. سپس کتاب او را خواندم و برایم روشن شد که این داستانی درباره بقا وتلاش برای زنده ماندن در جهنمی است که هشت سال طول کشید.»

این فیلم هم اکنون در آلمان و اتریش به نمایش در آمده است و اوایل ماه مارس در دانمارک به روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: دویچه وله 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس