سازمان صهیونیستی جینسا از پیوستن یکی از سناتورهای پیشین آمریکا و چندین مقام نظامی ارشد این کشور به هیئت مشاوران این سازمان صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سازمان صهیونیستی جینسا سالهاست که در چارچوب امور نظامی آمریکا و با هدف ارتقاء روزافزون روابط نظامی این کشور با رژیم صهیونیستی فعالیت می کند. در واقع این سازمان صهیونیستی یکی از لابی های بانفوذ در پنتاگون به شمار می رود که در راستای برنامه ها و اهداف خود، اقدامات مختلفی را به اجرا گذاشته است. یکی از این اقدامات، گردآوری مقامات ارشد نیروی دریایی، نیروی هوایی و زمینی آمریکا و نیز سیاستمداران و تئوریسین های این کشور به منظور استفاده از نظرات و مشاوره های این اشخاص، با هدف تقویت عملکرد رژیم صهیونیستی است.

این سازمان صهیونیستی در این راستا جلسات، نشست ها و همایش های مختلفی به صورت دوره ای با حضور این افراد و مقامات ارشد رژیم صهیونیستی برگزار می کند. در این نشست ها مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی در عرصه های نظامی و سیاسی مربوط به رژیم صهیونیستی به بررسی گذاشته می شود.

نکته جالب توجه در این میان استقبال مردان نظامی و سیاسی آمریکا از این لابی بزرگ صهیونیستی است. در واقع تطمیع های سازمان صهیونیستی جینسا برای این افراد تا حدی است که آنها حاضر می شوند پس از بازنشستگی به خدمت تمام وقت این سازمان، درآمده و به عنوان پرسنل آن، طرح ها و پروژه های این سازمان صهیونیستی را به اجرا درآورند. بر این مبنا سازمان صهیونیستی جینسا بدون وقفه، روند به کارگیری کارشناسان آمریکایی را در بخش های مختلف نظامی، مشاوره ای و اجرایی در دست اجرا داشته و  صهیونیست های آمریکایی را گردهم می آورد.

جینسا در گزارش اخیر خود با ابراز خرسندی، از پیوستن جو لیبرمن سناتور پیشین آمریکا و چندین مقام نظامی ارشد این کشور به هیئت مشاوران این سازمان صهیونیستی خبر داد و نوشت: «جو لیبرمن با سابقه سه دهه سناتوری در کنگره آمریکا و به عنوان یکی از حامیان سرسخت رابطه آمریکا و اسرائیل به جینسا پیوست. جینسا بسیار مفتخر است که وی را به عنوان یکی از مشاوران ارشد خود معرفی می کند.» این سازمان صهیونیستی افزود: «جینسا بسیار خرسند است که اعلام می کند علاوه بر لیبرمن، 5 تن از افسران ارشد ارتش نیز به هیئت مشاوران جینسا پیوسته اند. تخصص و مهارت این افراد مسلماً جینسا را در پیشبرد اهداف و برنامه های خود یاری خواهد کرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس