کد خبر 182504
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شاید باب میل خیلی‌ها نباشم اما اجازه بی‌نظمی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، صمد مرفاوی پس از تساوی خانگی بدون گل صبای قم مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به پیروزی مقابل پیکان در هفته گذشته سه امتیاز این دیدار برای ما خیلی مهم بود اما در نیمه اول بازیکنان ما هنوز در فکر بازی با پیکان بودند و مغرور بازی کردند. ضمن اینکه از دست دادن پنالتی در اواخر نیمه اول هم ضربه بدی به ما وارد کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر شدیم و می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. ذوب آهن در نیمه دوم کاملا دفاع می‌کرد و ما هم موقعیت‌های زیادی خراب کردیم.

سرمربی صبا با اشاره به شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم گفت: از روزی که به قم آمدم گفتم که زمین کیفیت لازم را ندارد و برای تیم‌هایی مانند صبا که روی زمین بازی می‌کنند مشکل‌ساز است.

مرفاوی درباره شعار تماشاگران قمی علیه او گفت: از دقیقه 65 شعارها علیه من شروع شد. آنها را به خدا واگذار و برای آنها طلب استغفار می‌کنم. کسی نیستم که تازه به این فوتبال آمده باشد. از تیمی آمدم که پر از این حرف وحدیث‌ها بوده است. در فوتبال ایران چه نتیجه بگیری و چه نگیری این شعارها وجود دارد.

وی تصریح کرد: شاید باب میل خیلی‌ها نیستم و خط می‌دهند تا علیه من شعار بدهند اما تا زمانی که هستم اجازه بی‌نظمی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهم.حامد لک را کنار گذاشتم و از دروازه‌بان دوم استفاده کردم که در دو هفته اخیر هم خوب کار کرده و هیچ مشکلی پیش نیامد.

مرفاوی افزود: اگر نیاز باشد باز هم از تیم امید بازیکن می‌گیریم یک روز با عزت بهتر از یک عمر با ذلت است. لک و بیات به دلیل بی‌انضباطی از تیم کنار گذاشته شدند.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان لیگ گفت: آنها از همه چیز ایراد می‌گیرند از مربی، بازیکن، ورزشگاه گرفته تا بقیه چیزها اما در خصوص هواداران هیچ اقدامی نمی‌کنند. آنها به راحتی به ارکان فوتبال توهین می‌کنند و هیچ سازماندهی ندارند، بعد حرف از فرهنگ و اخلاق می‌زنیم.

مرفاوی خاطرنشان کرد: زمانی که خارج از ایران بازی می‌کردم سنگاپور و کویت هم لیگ حرفه‌ای داشتند و ایران آماتور بود. سازمان لیگ جرات ندارد از یک تیم به خاطر بدهی به بازیکن و مربی امتیاز کم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس