افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا

سخنگوی اسبق خانواده های اسرای صهیونیستی از کارشکنی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در مسیر مذاکرات و توافق میان اسرائیل و حماس به منظور تبادل اسرای اسرائیلی و فلسطینی پرده برداشت.

به گزارش مشرق، «خییم روبشتاین»، سخنگوی اسبق خانواده های اسرای صهیونیست دربند مقاومت در مصاحبه ای با پایگاهی صهیونیستی از کارشکنی نتانیاهو در مسیر آزادی اسرا پرده برداشت.

روبشتاین در گفتگو با پایگاه «زمان» اسرائیل گفت: شکی ندارم که نتانیاهو مانع توافق بر سر آزادی اسرای ما خواهد شد و دلیل اصلی آن تعارض این مسئله با منافع شخصی اوست.

وی افزود: نتانیاهو به خوبی می داند که در روزی که اسرای ما آزاد شوند، «بتسلائل اصموطریچ»، وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی از مناصب خود استعفا خواهند داد؛ چرا که آنها معتقدند در صورت آزادی اسرا هزینه ای سنگین را متقبل خواهند شد و به همین دلیل است که نتانیاهو در مسیر هرگونه مذاکره و توافق برای آزادی اسرای ما کارشکنی می کند.

وقفه های مکرر کابینه رژیم صهیونیستی به ویژه شخص بنامین نتانیاهو در مسیر پرونده تبادل اسرا در شرایطی است خانواده های اسرای صهیونیست با گذشت ماه ها همچنان به اعتراضات سراسری خود به منظور تحت فشار قرار دادن نخست وزیر این رژیم جهت قبول شرایط گروه های مقاومت فلسطین در روند مذاکرات ادامه می دهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس